Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمحيط زيست

تصاویری جالبی از مرز بین دو جهان آبی و خشکی در عکاسی ؟

تصاویری جالبی از مرز بین دو جهان آبی و خشکی که توسط سایتی بنام scubadiving منتشر شده است این روزها در حالی مورد توجه خاص کاربران اینترنت و بخصوص عکاسان قرار گرفته است که ثبت چنین عکس هایی از عهده هر عکاسی بر نمی آید.عکس هایی که به قول عکاسش ، به هنگام تهیه آن ها بسیار نفس گیر و چالش برانگیز بوده است.با میهن پست همراه شوید.

تصاویری جالبی از مرز بین دو جهان آبی و خشکی با سوژه های متحرک از آن دسته از عکس هایی است که عکاسان طبیعت به سختی می تواند صحنه ای از آن را با کیفیت مورد علاقه و استانداردش به ثبت برسانند.چرا که همیشه بعضی از عکاس ها می توانند به صورت حرفه ای بر روی خشکی عکاسی کنند و بعضی دیگر نیز تخصص عکاسی خاصی در زیر آب را دارند، اما برای ثبت عکس هایی به سبک آن چه را که در این پست می بیننید، نیازمند تخصصی خاص و شیوه اس تلفیقی در مورد این دو روش است تا یک عکاس بتواند عکس هایی به زیبایی و با کیفیت آن چه را که می بینید تهیه نماید.

در این میان و برای تهیه عکس با تلفیقی از نمای زیر آب ، نمایی از خشکی ، نزدیک بوده به سوژه و از همه مهمتر تنظیم کنتراست برای ثبت چنین عکس هایی همواره فوت و فن های خاص به خودش را می طلبد که جدای از این همه چالش عکاس باید برای تهیه یک عکس خوب ،او باید هم شناگر خوبی باشد و هم به موقع بتواند با سوژه خود در آب بالا و پایین بیاید.

از دیگر ابزارهای لازم برای تهیه تصاویری با رعایت مرز بین دو جهان آبی و خشکی ، یک حباب و یا به اصطلاح یک گنبد شیشه ای است که عکاس دوربینش را بدون دردسر های احتمالی در آن قرار دهد و بتواند با استفاده از یک دیافراگم کوچک آن هم با سرعت شاتر سریع دوربین خود عکس های ماندگاری ثبت نماید.

با هم در میهن پست  تصاویری زیبا و دیدنی را که به شیوه رعایت مرز بین دو جهان آبی و خشکی توسط عکاسان مختلفی در سراسر دنیا تهیه شده است را تماشا می کنیم.

منبع: scubadiving

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا