Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمحيط زيست

زمستان برفی و سرد از دریچه دوربین پهپادهای عکاسان خلاق

زمستان برفی و سرد یکی از زیباترین فصل های سال است که بیشتر افراد به دلیل علاقه ای که به این فصل دارند ، حاضرند که مایل ها مسافرت را طی کنند تا به مناطقی برفی بروند و حضور در آن جا را با تفریح و ورزش های زمستانی تجربه کنند. در این قاعده نیز عکاسان خوش ذوق هم خارج نیستند و همه ساله با انتشار تصاویری خلاقانه و زیبا از فصل زمستان و بخصوص زمستان برفی آثاری ماندگار را از خودشان بر جای می گذارند. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در این میان زمستان برفی برای هر کسی خالی از لطف نیست و زیبایی و شگفتی این فصل حتما برای همه مردم در سراسر این کره خالی خاطره انگیز و ماندگار است.

زمستان برفی به دلیل بارش شگفت انگیز برف که باعث می شود همه جا سفید پوش شود و صحنه هایی دیدنی را چنان پیش روی چشمان ما قرار دهد که کمتر مانند آن ها را می توان دید.

بنابراین این روزها که در واقع روزهای آخر فصل زمستان نیز هست تا به حال عکس های زیادی از بارش برف زمستان و زیبایی های آن به اشتراک گذاشته شده ، اما تصاویری که در ادامه خواهید دید، با آن په را که تاکنون دیده اید تفاوت دارد چرا که این عکس ها به صورت هوایی و به کمک پهپادها گرفته شده اند.

با این حال چند سالی می شود که استفاده از پهپادها دنیای عکاسی را متحول ساخته و عکاسان و بخصوص استفاده کنندگان از این گجت خاص را قادر می سازد که بتوانند از ارتفاع های بسیار زیاد به عکاسی بپردازیم و مناظر زیبایی را از زاوایایی کاملا متفاوت به تصویر بکشند.

منبع  fubiz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا