Mihanpostپیشنهاد سردبیرساختنی‌ها

ساخت موزیک پلیر با کاست های خاطره انگیز + آموزش

آموزش ساخت قاب کاستی برای موزیک پلیر می تواند پلیر شما را دقیقا مثل یک نوار کاست کلاسیک و قدیمی کند . در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه موزیک پلیر خود را در داخل یک کاست جای دهید . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

قاب و نمای موزیک پلیره به روز خود را فراموش کنید و با استفاده از این آموزش به یک ظاهر کلاسیک و خاص به موزیک پلیر خود بدهید . خب به سرعت معرفی  ابزار و مراحل ساخت را با هم شروع می کنیم.

ابزار مورد نیاز برای قاب کاستی : ۱-سوهان کوچک ۲- کاتر ۳- پیچ گوشتی ۴- هویه و قلع ۵- چسب دو قلو ۶- چند تکه سیم مسی ۷- دو پیچ M 3 بیست میلی متری

قطعات مورد نیاز برای قاب کاستی : ۱- موزیک پلیر ۲-کاست ۳- کارت SD/TF میکرو ۴- چهار عدد کلید اسنپ

آموزش ساخت قاب کاستی برای موزیک پلیر

مراحل ساخت : شما ابتدا باید هر چیزی که در درون موزیک پلیر است را از قاب اصلی اش خارج کنید پیچ های موزیک پلیر را باز کنید و هر چیزی که درون قاب اصلی است را خارج کنید برای این کار کافیست تا پیچ کنار اس دی کارت را باز کنید حالا به سادگی می توانید تمامی قطعات را خارج کنید .حالا هر چیزی که با سیم به قاب متصل است را جدا کنید . اینجا شاید کار کمی متفاوت باشد اما نگران نباشید بصروت جزئی توضیح خواهم داد . سیم هایی که از مدار اصلی به باتری وصل می شوند را جدا کنید . سپس به سراغ سیم هایی بروید که به دکمه متصل هستند . در حقیقت باید بگویم که به هیچ چیز اضافه ای  نیازی نیست ما فقط به مدار اصلی نیاز داریم.

در این مرحله باید قاب کاست را خالی کنید درون این کاست قدیمی هیچ چیز کاربردی برای ما موجود نیست پس با دقت تمام هر آنچه که درون کاست است را تخلیه کنید . سپس با توجه به تصاویر پایین جایی برای ورودی هدفون و ورودی یو اس بی تعبیه کنید . در این مرحله دست شما کاملا باز است هر جایی که نیاز است این روزنه ها را ایجاد کنید.

زیبایی کار در این است که نوار مغناطیسی را درون کار نگه دارید اما اگر امکان پذیر نیست فط تکه ای از آن را برش داده و بصورت نمادین روی کاست قرار دهید .چرخ هایی که نوار به دور آن است را خارج کنید و مانند تصویر یک شیار به اندازه پیچ m3  روی آن ایجاد کنید . حالا کلید های اسنپ را دو به دو مانند تصویر در پایین چرخ ها قرار دهید . در آخر هم باید با استفاده از هویه ، قلع و سیم ها کلید های موجود داخل کاست را به مدار اصلی موزیک پلیر وصل کنید .

اینجا کار جای دادن موزیک پلیر درون قاب کاستی به پایان رسیده و می توانید از این موزیک پلیر با ظاهری خاص و کلاسیک  لذت ببرید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا