Mihanpostپیشنهاد سردبیرهوا فضا

سقوط گلوله‌ های فلزی فضایی از آسمان کشور ویتنام + عکس

سقوط دو گلوله فضایی در ویتنام – استان ین بای – در روز شنبه ۲ ژانویه مسئولین این کشور را به تب و تاب و بررسی  برای پیدا کردن منشآ این دو گلوله وا داشت که تا به امروز به صورت قطعی علت سقوط این گلوله هاب فلزی در کشور ویتنام اعلام نشده است . در این میان با میهن پست همراه شوید.

سقوط دو گلوله فضایی در ویتنام  که به تایید مقامات محلی نیز رسیده است زمانی رخ داد که علی‌رغم عدم نشانه‌ای از وجود باران، صدایی همانند رعدوبرق توجه ساکنین محلی را جلب و ان ها را بسیار هراسان کرده بود که پس از بررسی بیشتر، آن‌ها سه توپ فلزی بزرگ را یافتند که ظاهراً از آسمان سقوط کرده و قطر این اشیا کُروی بین ۱۵ تا ۴۰ اینچ و سنگین‌ترینشان ۴۵ کیلوگرم وزن می رسد.

جالب است بدانید که از این سه شی‌ء که در استان تویِن کوآنگِ ویتنام پیدا شدند، یکی در باغ و دیگری روی خانه‌ای مسکونی فرود آمد که البته هیچ مصدومیتی گزارش نشده است.

در این میان نیروی هوایی ارتش ویتنام سریعاً توپ‌های فلزی را جمع‌آوری کردند و در حال بررسی‌شان هستند. هرچند منشأ این اشیا همچنان نامشخص است هرچند به خاطر نوشته‌های موجود در یک‌سوی آن‌ها، به نظر می‌رسد متعلق به روسیه باشند.وین خوآ سان از برنامه‌ی علوم و فناوری فضایی دولت ویتنام می‌گوید: احتمالاً این توپ‌ها نتیجه‌ی یک پرتاب ماهواره‌ای ناموفق هستند.

منبع: dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا