گوناگون

نسل امروز باید از شهدا الگو بگیرند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدیان شامگاه پنج شنبه در مراسم سومین یادواره شهدای جاوید الاثر و گمنام در مسجد قبای زنجان یا بیان اینکه طی دوران دفاع مقدس بسیجیان و رزمندگانن مخلص برای اقتدار و عزت ایران اسلامی جانفشانی کردند تاکید کرد:  اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا و  از جان گذشتگی ایثارگران استان است و همه باید از این اصل مهم و اساسی الگو بگیرند.

وی  با بیان اینکه شهدا راهی انتخاب کرده‌اند که هیچ‌گاه پایان نداشته و راه به سعادت می‌برد  تاکید کرد: نظام اسلامی هر چه دارد از شهدا است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همه افراد جامعه است.

مسئول تفحص شهدای جنوب کشور با یادآوری اینکه طی دوران دفاع مقدس بسیجیان و رزمندگان ایرانی با نام و یاد ائمه اطهار در صحنه های دفاع از اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی حاضر می شدند ادامه داد: هویت و ملیت کشور ما با سربند یا حسین شهدا شناسایی می شود.

احمدیان با بیان اینکه شهدا سند هشت سال دوران دفاع مقدس هستند افزود: شهادت راه  خدایی است که تنها مردان خدا آن را انتخاب می‌کنند.

مسئول تفحص شهدای جنوب کشور با تاکید بر اینکه باید راه شهدا همواره به عنوان یک الگو برای همه نسل ها مطرح باشد افزود: باید همه متوجه باشند شهدا برای چه رفته اند و هدف و آرمانشان چه بود  که امروز جاودانه مانده اند.

مراسم وداع مردم زنجان با شهدا امروز در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان برگزار می‌شود و پیکر مطهر این دو شهید گمنام عصر روز جمعه به شهر هیدج انتقال داده شده و روز یکشنبه در این شهر تدفین و تشییع می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا