Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

پارک آبی آدالند در شهر کوش آداسی را بیشتر بشناسید

پارک آبی آدالند یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی است که قصد داریم در این مطلب آن را بیشتر به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. در ادامه با میهن پست همراه باشید.

پارک آبی آدالند در کشور ترکیه بزرگترین پارک آبی اروپا محسوب می شود. همچنین این پارک آبی در میان لیست 10 پارک آبی برتر جهان قرار دارد.

زیر ساخت های گردشگری در شهر کوش آداسی برای دسترسی به این پارک آبی به خوبی فراهم شده است. شما می توانید بصورت رایگان با استفاده از اتوبوس خود را به پارک برسانید.

پارک آبی آدالند در فاصله 7 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد. در این پارک بیش از 30 سرسره و وسایل بازی به چشم می خورد. اگر قصد رفتن به این پارک را دارید برای لذت بردن از تمامی امکاناتش یک روز کامل را برای آن در نظر بگیرید.

سرسره های آبی بی شمار، صندلی های مخصوص آفتاب گیری، استخرها و مسیرهای آبی کوچک و بزرگ، استخر موج، قایق های رفتیگ، جکوزی، سکوی های پر ارتفاع پرش و حتی استیج هایی برای پخش موزیک و تفریحات این چنینی در پارک آبی آدالند به چشم می خورد.

در این پارک مکان هایی مخصوص کودکان تعبیه شده که جدایی از بزرگسالان می توانند از تفریحات آبی پر هیجان لذت ببرند. بطورکلی نیز این مکان یک جاذبه گردشگری خانوادگی به شمار می آید. در کنار تفریحاتی که می توانید در پارک از آنها لذت ببرید رستوران و کافه هایی نیز وجود دارند. اگر از علاقمندان به نمایش دلفین ها نیز هستید در این پارک نمایش هایی بین ساعات 10 تا 18 در بخش های مختلف پارک اجرا می شود.

بلیط ورودی به پارک آدالند دارای قیمت مناسبی است. بزرگسالان با 24 یورو، کودکان 4 تا 9 سال با 17 یورو و کودکان زیر 4 سال به رایگان می توانند وارد پارک شوند.

باهم در میهن پست تصاویری از پارک آبی آدالند در شهر کوش آداسی را تماشا خواهیم کرد

منبع: adaland

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا