گوناگون

آب‌گرفتگی‌ معابر سطح شهر قزوین برطرف شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از برطرف شدن سریع آب‌گرفتگی‌های به وجود آمده با همت و تلاش بی‌وقفه‌ی کارکنان سازمان مدیریت پسماند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی قزوین،«مجتبی منتظری» در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین،هر سال با آغاز فصل بارش در شهر، اقدامات لازم از جمله لایروبی کانال‌ها، انهار هم‌چنین لایروبی و بازبینی چاه‌های جاذب سطح شهر را در دستور کار ستاد هدایت آب‌های سطحی و ادارات تنظیف و جمع‌آوری قرار می‌دهد.

وی افزود: با بارش باران در دو روز گذشته و گرفتگی برخی معابر، کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با همه‌ی امکانات و تجهیزات از دیروز(سه‌شنبه 29 مهرماه) با حضور در محلات و معابر مشکلات را برطرف کردند و به صورت آنی آب‌گرفتگی‌های به وجود آمده را رفع کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تصریح کرد: در برخی معابر به‌علت بی‌توجهی برخی شهروندان و رها کردن زباله در مسیر انتقال آب، با آب‌گرفتگی مقطعی روبه‌رو شدیم که حجم این مشکلات بسیار اندک بود و بلافاصله پس از اطلاع، گرفتگی‌ها به طور کامل برطرف شدند.

منتظری افزود: بخش عمده آبگرفتگی‌ها به‌علت وجود معضلات عمرانی بود که همه‌ی این نقاط شناسایی و برای برطرف کردن آن به واحد عمرانی مناطق سه گانه شهرداری اعلام شد تا در اسرع وقت توسط مدیران مناطق شهرداری پیگیری و حل و فصل شود.

وی هم‌چنین با اشاره به استفاده و بهره‌گیری از همه‌ی امکانات موجود برای برطرف کردن آب‌گرفتگی‌ها خاطرنشان کرد: در عملیات هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر در این ایام 54 دستگاه پمپ آبکشی و 152 نیروی انسانی به‌کار گرفته شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مشکل عمده‌ای حاصل از آب‌گرفتگی در سطح شهر مشاهده نمی‌شود و تردد در خیابان‌ها عادی است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا