گوناگون

آشنایی با آموزه های رضوی از نيازهاي جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقي نسب سه شنبه عصر در مراسم تجلیل از برگزار کنندگان نخستین همایش ملی عرفان اسلامی در آموزه های رضوی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد ابراز کرد: با توجه به عرفان های کاذبی که امروز در جامعه مطرح است، برگزاری چنین همایش هایی گامی بسیار بزرگ در جهت افزایش سطح آگاهی جامعه محسوب می شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال به ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” از سوی مقام معظم رهبری،عنوان کرد: آنقدر که اقتصاد مورد توجه است به بحث فرهنگ کمتر پرداخته می شود و دانشگاه ها و حوزه های علمیه و اساتید آن، می بایستی به صحنه آمده و با تلاش خود به فرامین و منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد هم در ادامه این مراسم گفت: رسالت دانشگاه اسلامی شدن و تربیت نسلی در طراز جمهوری اسلامی است .

حسین مجتبوی عنوان کرد:دانشگاه ها غیر از کار آموزش علم و فنون و مهارت و فناوری، می بایستی در حوزه معرفت افزایی، بصیرت افزایی و ارتقاء سطح آگاهی های علمی و فرهنگی جامعه نیز گام بردارند.

مجتبوی با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی عرفان اسلامی در آموزه های رضوی در دانشگاه آزاد گناباد اظهار کرد: به رغم فرصت کوتاهی که در زمینه برگزاری همایش داشتیم با حمایت مسئولان اجرایی شهرستان و تلاش و زحمات همکاران این دانشگاه به اهداف خود که همان معرفت افزایی مخاطبان است رسیدیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا