گوناگون

آغاز رقابت بدمینتون بازان قم در لیگ دسته اول کشور

علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: تمرینات بدمینتون بازان قم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه های کشور بعد از پایان امتحانات دومین ترم تحصیلی آنها یعنی از اوایل تیر ماه برای حضور موفق در این رقابت ها آغاز می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه رقابت های امسال لیگ دسته دوم بدمینتون مردان باشگاه های کشور با موفقیت بدمینتون بازان شایسته قم در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی و همچنین به دست آوردن مجوز صعود به پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور همراه بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: نوزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته دوم بدمینتون قهرمانی مردان باشگاه های کشور با عنوان جام خلیج فارس در نیمه دوم اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت بدمینتون استان سمنان و البته در شهرستان مهدیشهر این استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون کشورمان، این دوره از رقابت ها با هدف شناخت تیم های صعود کننده به لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه های کشور در سال 1393 در حالی به انجام رسید که از قم دو تیم در آن حضور داشتند.

پنجه باشی ابراز کرد: با توجه به پتانسیلی بالا و قابلیت بسیار زیادی که در بدمینتون قم وجود داشت از فدراسیون برای حضور دو تیم به نمایندگی از هیئت بدمینتون استان قم در این رقابت ها درخواست مساعدت کردیم که این اتفاق نیز رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب تیم های (الف) و (ب) هیئت بدمینتون استان قم در کنار 10 تیم دیگر حاضر در پیکارهای لیگ دسته دوم بدمینتون مردان باشگاه های کشور به صورت متمرکز به میزبانی مهدیشهر سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز داشت: با توجه به اینکه قرار بود تیم های قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات به رقابت های لیگ دسته اول مردان باشگاه های کشور راه یابند، بازیکنان شاغل در هر دو نماینده قم عملکرد خوبی در این رقابت ها داشتند و در نهایت تیم (الف) هیئت بدمینتون قم قهرمان شد.

وی اضافه کرد: با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی در4 گروه 3 تیمی، از هر گروه یک تیم موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی شد و در ادامه از بین چهار تیم حاضر در نیمه نهایی 2 تیم هیئت بدمینتون قم و هیئت میاندوآب موفق به کسب مجوز حضور در دیدار نهایی شدند و دیدار فینال با کسب برتری قاطع 4 بر 1 توسط بدمینتون بازان قم برابر حریف همراه بود و بدین ترتیب تیم قم قهرمان شد.

پنجه باشی با بیان اینکه نوزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس با شرکت 12 تیم برگزار می شود، در پایان اظهار داشت: تیم های هیئت بدمینتون قم و میاندوآب نیز در جمع این 12 تیم حضور دارند و از شهریور ماه در لیگ دسته اول به میدان می روند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا