گوناگون

آماده ترین نفرات جام قهرمانان را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، نازنین حسینی گفت: با وجود اینکه اکثر تیمهای حاضر در مسابقات جام قهرمانان ،جوان و کم تجربه بودند ولی در مجموع سطح کیفی این رقابتها و تلاش و انگیزه بازیکنان و رقابت پایاپای تیمها قابل قبول بود.
 
وی اظهار داشت: 17 نفر آماده این رقابتها که تیمهای برتر ایران در آن شرکت کرده بودند به اردوی آماده سازی تیم ملی راگبی بانوان دعوت شدند که بعد از ماه رمضان باید در تمرینات شرکت کنند.
 
حسینی درخصوص شرایط اردوی تیم ملی راگبی بانوان گفت: البته قرار است مسابقات سوپر لیگ بانوان بعد از ماه رمضان برگزار شود که نفرات آماده و مستعد این مسابقات هم برای حضور در تیم ملی در نظر گرفته خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: راگبی بانوان پتانسیل خوبی برای پیشرفت و موفقیت دارد و مسلما شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و مصاف با تیمهای قدرتمند این قاره تجربه و کارایی تیم ملی را به مراتب بالا خواهد برد.
 
سرمربی تیم ملی راگبی بانوان در پایان اذعان داشت: مسابقات راگبی قهرمانی آسیا در بخش بانوان مهرماه سالجاری در شهر شانگهای چین برگزار می شود و ما امیدواریم که تیم ملی کشورمان بتواند شرایط حضوری قدرتمند در این رقابتهای مهم را پیدا کند.

انتهای پیام/
 
       

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا