گوناگون

آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد/ غرب از افزایش قدرت ایران ترسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز آیت الله سید مرتضی محمودی در دیدار با نوجونان و جوانان ورامینی در مصلای صاحب الزمان(عج) با اشاره به وضعیت کشور تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از همه جهت وابسته بود و برای تأمین اولیه ترین نیازهای خود باید به سوی کشورهای دیگر دست دراز می کرد.

امام جمعه ورامین افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این قدرت های شرق و غرب بودند که برای سیاست، اقتصاد، فرهنگ و مسائل مختلف ایران تصمیم می گرفتند و کسی هم جرأت نداشت نسبت به سیاست های موجود اعتراض کند.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی جایگاه برجسته ای برای جوانان قائل بودند

وی با اشاره به حرکت تاریخی امام راحل ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با بصیرت و زمان شناسی، رهبری حرکتی را آغاز کردند که به عنوان معجزه قرن لقب گرفت و تمامی معادلات سیاسی قدرت های شرق و غرب را بر هم زد و ایران را از کشوری وابسته به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: امام خمینی(ره) در زمان آغاز حرکت تاریخی شان، اعلام کردند که سربازان من در گهواره ها هستند و همین سربازان بودند که در سال 1357 و در جریان جنگ تحمیلی در کنار امام و انقلاب قرار داشتند.

محمودی با اشاره به توجه ویژه امام راحل به جوانان و نوجوانان متذکر شد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی جایگاه ویژه و برجسته ای را برای جوانان و نوجوانان کشور قائل بودند و همواره از این قشر به عنوان آینده سازان کشور یاد کرده و معتقد بودند که جوانان همواره تلاش دارند کارها را به بهترین شکل انجام دهند.

ایران به الگوی بسیاری از کشورها در جهان بدل شده است

این مسئول با اشاره به ترس و واهمه دشمن از جوانان ایرانی یادآور شد: استکبار جهانی از تلاش جوانان و نخبگان ایرانی در زمینه های علمی و فناوری و بخش های مختلف دیگر می ترسد زیرا می داند که امروز ایران با وجود این پیشرفت ها به الگوی بسیاری از کشورها در جهان بدل شده است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ورامین سپس به تهدیدات پوچ و توخالی آمریکا بر علیه نظام اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: سردمداران آمریکا همواره اعلام می کنند که گزینه های مختلف نظیر جنگ با ایران روی میز است اما خود آن ها هم می دانند که جرأت حمله به ایران را نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: دشمن به خوبی دانسته ایران مسیر خود را یافته و با تلاش مختصصان و نخبگان ایرانی، قله های پیشرفت و ترقی را یک به یک طی می کند به همین خاطر تلاش دارد تا قطار پیشرقت را متوقف کند.

محمودی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای سست کردن اعتقادات نسل جوان و نوجوان کشور افزود: دشمن که می داند از طریق نظامی نمی تواند به هدف خود برسد، جنگ نرم را علیه ملت ایران آغاز کرده به همین خاطر باید همه جوانان و نوجوانان در این مسیر هوشیار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا