گوناگون

آنتيگا: شخصيت بالاي خودمان را نشان داديم

تيم‌هاي ملي واليبال ايران و لهستان آخرين رويارويي خود را در مرحله مقدماتي ليگ جهاني واليبال را برگزار کردند که اين مسابقه با نتيجه 3 بر صفر ( 25 بر 23، 25 بر 20 ، 25 بر 17) به سود شاگردان استفان آنتيگا خاتمه پيدا کرد. با اين نتيجه ايران 19 امتيازي و صدرنشين ماند و لهستان جمع امتيازهاي خود را به 17 رساند.

در پايان اين مسابقه استفان آنتيگا در نشست خبري حاضر شد و درخصوص اين بازي اظهار داشت: امشب خيلي بهتر از بازي اول ظاهر شديم و از اين موضوع خيلي خوشحالم. ما روي دريافت‌ها عملکرد خيلي خوبي داشتيم و دفاع‌هاي کم نقصي انجام داديم. از همان ابتداي بازي شخصيت بالاي خودمان را نشان داديم.

در ادامه نشست خبري ميخائيل وينارسکي، کاپيتان تيم ملي واليبال لهستان در خصوص اين بازي گفت: خوشحاليم که توانستيم پيروز شويم. بازي را خيلي خوب کنترل کرديم تا به فينال برسيم؛ حالا هم منتظر ايتاليايي‌ها هستيم اميدوارم آنها امتيازي از برزيل بگيرند.

وي افزود: امروز در سرويس خوب بوديم خوشحالم که ريکاوري خوبي داشتيم و دو بازي که شانس‌مان را براي صعود به فينال زياد مي‌کرد را با پيروزي پشت‌سر گذاشتيم و شرايط خيلي بهتر خواهد شد وقتي که به فلورانس برويم و مقابل بهترين‌هاي دنيا بازي کنيم.

وينارسکي افزود: از يک سو اين يک آزمايش بزرگ براي ما بود و از سوي ديگر بايد بدانيم که نياز به زمان بيشتري براي استراحت و تمرين داريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا