گوناگون

آیت‌اللهی: برنامه تیم امید تا پایان 2014 بسته شد/ از فردا با عمان و اردن مکاتبه می‌کنیم

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: برنامه تیم ملی امید تا پایان سال 2014 بسته شد و پیشنهاد وینگادا برای بازی تدارکاتی با عمان و اردن، از فردا پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هادی آیت‌اللهی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال المپیک (امید) در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروزش با نلو وینگادا گفت:‌در این جلسه در مورد مسائل مختلف این تیم و همین طور ا ردوهای تدارکاتی صحبت کردیم و قرار بر این شد تا همه امکانات مورد نیاز تیم امید فراهم شود. ما برنامه سال 2014 این تیم را به طور کامل بستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازیکنن بزرگسال بالای 21 یا 23 سال به این تیم براری بازی‌های آسیایی اینچئون یا انتخابی المپیک 2016 ااضافه می‌شوند یا خیر گفت: برنامه ما فعلا این است تا همین تیم در مسابقه‌های آسیایی و همین طور انتخابی المپیک شرکت کند.

نایب رییس اول فدراسیون در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادهای وینگادا برای بازی‌های تدارکاتی با دو تیم عمان و اردن را پذیرفته‌اید تصریح کرد: او این پیشنهاد را به ما ارائه کرد و فدراسیون هم پذیرفت. نهایتا قرار شد از فردا مکاتبات لازم را در این باره آغاز کنیم.

آیت‌اللهی درباره وضعیت کادر فنی تیم امید و مربیان ایرانی که قرار است دستیار وینگادا باشند نیز توضیح داد: فعلا در چند اردوی پیش رو همین کادر فنی کنار وینگادا خواهد بود و این مربیان به او کمک می‌کنند. هنوز مربیان دیگری را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی برای دستیاری وینگادا مد نظر نداریم و باید ببینیم در مراحل بعدی چه شرایطی ایجاد می‌شود.

وی درباره وضعیت هومن افاضلی که کنار این تیم است نیز گفت: افاضلی از قبل کنار این تیم حضور داشته و کمک زیادی را به این تیم کرده است. او دستیار وینگادا نیست اما همچنان کنار تیم خواهد بود. حالا می‌توانید مسئولیتش را مدیر فنی، مشاور فنی یا هر اسمی که دوست دارید بگذارید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا