گوناگون

آیین های ویژه شب های قدر با حضور قاری مصری در مهران آغاز شد

81240745 5828703

به گزارش ایرنا، شب گذشته و همزمان با لیالی قدر و شب زنده داری مردم، محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته بین المللی کشور مصر، استاد «علی محمود شمیس» و جمعی از مسوولان و مدیران اجرایی، روحانیان و ائمه جماعات و مردم در امامزاده سید حسن(ع) مهران برگزار شد.

در این آیین که به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان ایلام برگزار شد، صدها نفر از مردم متدین و قرآن دوست مهرانی ضمن حضور در این محفل قرآنی به تشویق تلاوت دلنشین استاد علی محمود شمیس پرداختند.

این استاد برجسته از قاریان بنام و مشهور جهان اسلام است که در دهه گذشته به اوج شهرت دست یافت و این به سبب تلاوت های بسیار زیبای وی بوده که توام با نغمه حزین و صدای گرم و نوای هیجان برانگیز و ملکوتی وی است.

رییس تبلیغات اسلامی مهران به ایرنا گفت: آیین ویژه شب های قدر و شب زنده داری با اجرای محافل انس با قرآن و اعمال شب های قدر، سخنرانی، تشریح اهمیت لیالی قدر و آیین های عزاداری به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) در 15 مسجد شهری و روستایی این شهرستان آغاز شد.

«علی رحیم کریمی» افزود: این برنامه ها از ساعت 23 شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم رمضان آغاز و تا ساعت 3و 30 دقیقه بامداد روز بعد ادامه دارد.

وی اظهار کرد: برپایی حلقه های معرفت و گفتمان چهره به چهره به ویژه برای جوانان، تدریس و آموزش روان خوانی قرآن کریم و پاسخگویی به شبهه ها و احکام شرعی از دیگر فعالیت های روحانیان اعزامی و مستقر در مساجد شهری و روستایی است که از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا شده است.

شهرستان 30 هزار نفری مهران در جنوب باختری استان ایلام قرار دارد. ک/3

7170/565

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا