گوناگون

آیین گرامیداشت شهدای فاجعه هفتم تیر در ایلام برگزار می شود

81217487 5789129

حجت الاسلام ˈجواد نوریˈ روز جمعه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: این آیین فردا /شنبه/ هفت تیر ساعت 10 صبح در محل مسجد جامع شهر ایلام برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این برنامه پس از برگزاری آیین هایی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه سردار «محمدرضا شعبانی» جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) تهران سخنرانی می کند.

وی اظهار کرد: هفتم تیرماه یادآور واقعه ای جانسوز است که یکی از ستون های راسخ و بزرگ علمی و سیاستمدار برجسته و پیشرو در سازماندهی انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضایی به همراه یاران وفادار انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نوری بیان کرد: این شهیدان والامقام با شهادت مظلومانه خود، پرده جهل و نفاق را زدوده و نور معرفت و بصیرت را در جامعه و افکار عمومی تاباندند و نیات شوم گروه های کج‏اندیش و لیبرالیستی را که برای جلب رضایت اربابانشان و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا، به این جنایت دست زده بودند را افشا و منزوی کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از مردم ولایت مدار استان دعوت کرد تا با شرکت گسترده خود در این آیین بار دیگر با آرمان های شهدای گران قدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و بر ادامه راه آنان و حفظ وحدت و انسجام و آگاهی در مقابل توطئه‏های دشمنان اسلام تاکید کنند.

به گزارش ایرنا، در هفتم تیرماه سال 1360 دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در حالی که جمعی از مسوولان نظام، همچون آیت‏الله‏ بهشتی رییس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، دوازده معاون وزیر و بیست و هفت نماینده مجلس در نشست هفتگی حزب حضور داشتند، در اثر بمب گذاری منافقان کوردل منفجر شد. ک/3

7171/565

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا