گوناگون

ابراهيموويچ: 2 يا 3 فصل ديگر به MLS‌ مي‌روم

زلاتان ابراهيموويچ اعلام کرد پس از گفت‌وگويي که با دوست فرانسوي خود و مهاجم کهنه‌کار تيم نيويورک ردبولز، تيري آنري داشته است به فکر بازي در ليگ حرفه‌اي فوتبال آمريکا افتاده است و تمايل دارد دوران بازيگري‌اش را با بازي در MLS به پايان برساند.

ايبراي 32 ساله که در دو فصل گذشته تاثيربسزايي در دو قهرماني پياپي پاري‌سن‌ژرمن در ليگ دسته اول فوتبال فرانسه داشته است،‌ سال 2012 به پاريسي‌ها ملحق شد و تا سال 2016 به اين تيم متعهد است اما او تمايل دارد که پس از لوشامپيونه بازي در ليگ حرفه‌اي آمريکا را هم تجربه کند.

وي در گفت‌وگو با شبکه خبري CNN گفت: من شيفته ايده بازي در ايالات متحده شده‌ام. دوستم تيري آنري در اين ليگ بازي مي‌کند و تجربيات خوبي از آن دارد. من گاهي اوقات با او درباره ليگ آمريکا صحبت مي‌کنم. دوست دارم تا دو يا سه سال ديگر به آمريکا بروم و در ليگ اين کشور بازي کنم.

زلاتان ابراهيموويچ که فصل گذشته را با ثبت 26 گل در 33 بازي لوشامپيونه، از نظر آمار انفرادي به بهترين فصل دوران بازيگري خود تبديل کرد تاکنون دو بار در سري A، جايي که شش بار در آن (به همراه تيم‌هاي يوونتوس، اينتر و ميلان) قهرماني را تجربه کرد،‌ آقاي گل شده است. دو قهرماني در ليگ دسته اول فوتبال هلند به همراه آژاکس و يک قهرماني در لاليگا به همراه بارسلونا در سال 2010 ديگر افتخارات دوران بازيگري ايبرا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا