گوناگون

اجراي‌طرح فروش بليط الکترونيکي در شهرستان‌ها

 به گزارش “ورزش سه” و به نقل از روابط عمومي سازمان ليگ، در اين جلسه مهدي تاج، غلامرضا بهروان، سهيل مهدي، سعيد آذري مدير عامل باشگاه ذوب آهن، جواد وطنخواه مديرعامل باشگاه پديده خراسان،و اسماعيل عسگريان قائم مقام باشگاه فولاد خوزستان و محمود کاظمي مدير پروژه فروش بليط  الکترونيکي حضور داشتند.

رييس سازمان ليگ در اين جلسه  گفت:امسال در صدد هستيم تا طرح فروش بليط  الکترونيکي را در چند ورزشگاه استان هاي مختلف اجرا کنيم زيرا اراده دولت براجراي اين طرح است.

مهدي تاج بيان کرد:براساس قابليت ها و توانمندي باشگاه ها فهرستي تهيه شده است که براساس آن اين طرح در ورزشگاه هاي مختلف اجرا شود.

اين مقام مسئول افزود:درحال حاضر براي اجراي اين طرح باشگاه ها نيازي به صرف هزينه ندارند و اميدواريم با هماهنگي ها لازم تا قبل از شروع ليگ امسال اين طرح در برخي ازورزشگاه هاي تعيين شده اجرايي شود.

نايب رييس فدراسيون فوتبال اظهار کرد:سازمان ليگ در اجراي اين طرح  آماده همکاري با باشگاه هاست و اميدواريم تا قبل از شروع ليگ امسال مرحله آزمايشي آن در برخي از ورزشگاه ها يکبار انجام شود.

وي افزود:اگر باشگاه ها آمادگي خود را اعلام کنند از فردا مجريان طرح در محل مستقر مي شوند تا زمينه اجراي آن را آغاز کنند تا زمان را از دست ندهيم .

در ادامه اين جلسه محمود کاظمي مدير پروژه فروش بليط الکترونيکي در باره اجراي اين طرح در ورزشگاه آزادي توضيحاتي را براي حاضران ارائه داد و سپس مديران عامل باشگاه ها نظرات خود را در باره فروش بليط  الکترونيکي ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا