گوناگون

اجرای برنامه‌های فرهنگی در بنیاد شهید

2318058 321حجة‌الاسلام سید حسن موذنی معاون فرهنگی و اموراجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید در سال 93 خبرداد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید با اشاره به اینکه هرچه داریم از انقلاب و امام (ره) داریم، گفت: با توجه به برنامه ششم توسعه در بنیاد شهید که مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، در معاونت فرهنگی در حال بررسی ایجاد راهکارهایی برای اجرایی کردن هرچه بهتر این برنامه هستیم.

موذنی برنامه‌های بخش آموزش عالی را ارتقای سطح علمی دانشجویان و معرفی توانمندی دانشجویان،  جذب دانشجویان در قالب بورسیه در مقاطع ارشد و دکتری و توسعه دانشگاه‌ها را بیان کرد.

وی گسترش کانون‌های ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌های مهم این معاونت دانست.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی خاطرنشان کرد: ارتباط با فدراسیون‌ها،‌ارتباط با سران ورزشی کشور و فدراسیون جانبازان و معلولان تجلیل از ایثارگران ورزشکار وا استفاده از ظرفیت‌های بنیاد شهید در بحث جشنواره‌های ورزشی با حضور خانواده ایثارگران را در بخش ورزشی دنبال می‌کنیم.

موذنی با اشاره به پیگیری طرح‌های تحولی در سال 93 در بخش فرهنگی، آموزش مجازی در راه‌اندازی سایت شبکه زندگی را از ظرفیت‌های بنیاد شهید در بحث فرهنگی و هنری عنوان کرد.

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا