گوناگون

اجرای بیمه همگانی رایگان از اقدامات بی نظیر دولت یازدهم است

81191968 5744815

حسین بابایی روزیکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای بیمه همگانی رایگان از اقدامات مهم و ارزشمند در کشور است که از ابعاد گوناگون نتایج تاثیرگذاری را به همراه دارد.

وی یادآورشد: اجرای بیمه همگانی افراد تحت پوشش و نیازمند اقدامی ضروری درجامعه به شمار می رفت که دولت های پیشن بنا به دلایلی موفق به اجرای این طرح مهم نشده بودند.

بابایی با اشاره به اینکه اختصاص سهم بیشتر اعتبارات ملی به حوزه بهداشت بی سابقه و تحول عظیمی است، افزود: دولت تدبیر و امید با ایجاد ساز و کارهای لازم زمینه بهتری برای بهره مندی اقشار آسیب پذیر و کم درآمد از خدمات درمانی را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: پرداخت 10 و پنج درصدی سهم بیماران به ترتیب در مناطق شهری و روستایی برای هزینه های بیمارستانی آرامش خاطری را برای این گروه هدف ایجاد کرده است.

رییش شورای نظام پزشکی استان زنجان گفت: اجرای هر قانونی به طور طبیعی اشکالات و معایبی دارد و در این میان همکاری و هماهنگی دستگاههای بین بخشی و مردم بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: دولت یازدهم درصدد گسترش چتر حمایتی بیمه ای برای تمام اقشار مختلف مردم است و این مهم تا حدودی محقق شده است.

بابایی، افزود: تقویت صندوق های بیمه ای و کاهش پرداختی هزینه های بستری از مولفه های مهم رشد و شکوفایی حوزه سلامت کشور است.

596/7320

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا