گوناگون

اجرای طرح‌های پیشگیری از بحران‌ دریایی و وقوع سیل در بوشهر ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر یکشنبه در جمع امدادگران هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: در حادثه زلزله شهرستان دشتی شاهد بودیم که امدادگران با تمام توان و در اولین فرصت خود را به محل زلزله رساندند و اقدامات بسیار خوبی برای امداد و نجات انجام دادند.

وی حضور امدادگران در جامعه را یک فرصت دانست و خاطرنشان ساخت: سختی‌های بسیار زیادی در طول زندگی وجود دارد که برخی قابل پیش‌بینی و برخی غیر قابل پیشگیری هستند که مشکلات زیادی را متوجه شخص می‌سازند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه زلزله، سیل، طوفان، حوادث دریایی و هوایی از مواردی هستند که غیر قابل پیش‌بینی هستند، تصریح کرد: امدادگران فرشتگان زمینی هستند که بعد از خداوند امید می‌رود که انها به کمک حادثه دیدگان بشتابند.

وی اضافه کرد: همه مردم به امدادگران علاقه دارند و مورد محبت همگان قرار دارند چرا مه در گرفتاری‌ها و سختی‌ها به یاری مردم می‌روند و محبوب همه مردم هستند و چشم امید مردم در حوادث به انها است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه امدادگران بوشهر در حوادث مختلف توانمندی و کارهای بزرگ خود را نشان داده‌اند، تاکید کرد: گوشه‌ای از این اقدامات را در حادثه زلزله شنبه شاهد بودیم که امدادگران هلال احمر در سریع‌ترین زمان به انجا رسیدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار برنامه‌ریزی و تدوین و اجرای طرح‌های پیشگیری از حوادث شد و بیان داشت: باید طرح‌هایی به منظور پیشگیری از بحران‌های عرصه دریا، جاری شدن سیل، آلایندگی، زیست محیطی، زیست بومی اجرا شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا