گوناگون

اجرای طرح مدام از ابتدای مهر/ طرح هجرت 3 بخشی از پروژه‌ی مهر است

 علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص طرح مدام گفت: طرح مشارکت دانش‌آموزان در اداره مدرسه یکی دو سال گذشته به صورت آزمایشی در برخی از مدارس اجرا شده و در این طرح دانش‌آموزان مسئولیت‌های موجود در مدرسه را به عهده می‌گیرند.

وی در ادامه افزود: انجام این طرح نه تنها موجب مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در امور مدرسه خواهد شد بلکه دانش آموزان پس از انجام طرح نسبت به آن چه مسئولین مدرسه انجام می‌دهند آشنایی پیدا می‌کنند.

زرافشان با اشاره به این که طرح مدام در دوره‌ی اول متوسطه انجام می‌شود تصریح کرد: مقدمات انجام این طرح در تابستان فراهم می‌شود و زمان اجرای آن از ابتدای مهر و در طول سال تحصیلی است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش همچنین در خصوص طرح هجرت 3 اظهار داشت: طرح هجرت 3طرح مشترک بین آموزش و پرورش و بسیج است. که از اول تیر ماه آغاز شده است. دانش‌آموزان در این طرح به شیوه‌ی اردوهای جهادی و با تأمین لوازم  و امکانات به عمران و آبادی مدارس می‌پردازند.

زرافشان با اشاره به این که این طرح بخشی از پروژه‌ی مهر است، افزود: طرح  هجرت 3 به دلیل این که موضوع آماده‌ساز مدارس برای سال تحصیلی جدید در تابستان مطرح است در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا