گوناگون

احتمال‌مذاکره مدير برنامه پيتر چک با بارسا و رئال

 با بازگشت احتمالي تيبو کورتوآ به چلسي، جايگاه پيتر چک در اين تيم بيش از پيش به خطر افتاده است. در همين راستا، ويکتور کولار، مدير برنامه اين دروازه بان بلندقامت به خبرنگاران گفت: “اگر پيتر نخواهد در چلسي بماند، با زوبيزارتا در بارسلونا و سران مادريدي، وارد مذاکره خواهم شد. ما اين باشگاه ها را در صورت جدايي، در نظر داريم. بايرن مونيخ هم از گزينه هاي ما بود اما آنها مانوئل نوير را دارند. چک به برخي از ليگ ها نخواهد رفت. براي مثال سري آ، زيرا باشگاه ها در آنجا با مشکلات زيادي روبرو هستند. دو باشگاه پاريس سن ژرمن و موناکو هم به جذب موکلم علاقه نشان داده اند.”

“هنوز دو سال از قرارداد چک با چلسي باقي مانده است و مورينيو تاکنون به پيتر نگفته که به وي نيازي ندارند. پيتر ديگر بيست ساله نيست. خانواده او از زندگي کردن در لندن رضايت دارند. همسر وي در کلاس هاي زومبا شرکت مي کند و فرزندانش در لندن به مدرسه مي روند. در هر صورت پيتر از بودن در چلسي راضي است و حتي امکان اين وجود دارد که وي پس از اتمام دوران بازيگري، به پست هاي مديريتي باشگاه چلسي نقل مکان کند.”

“به هر حال شما بايد اين را بدانيد که پيتر چک کماکان يکي از بهترين دروازه بانان جهان فوتبال است و قاعدتا دستمزد مشخصي دارد. باشگاه هاي زيادي وجود ندارند که بتوانند حقوق وي را بپردازند. اگر قرار بر ترک چلسي شد، ما با دو يا سه باشگاه مذاکره خواهيم کرد اما در حال حاضر، او در چلسي ماندني است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا