گوناگون

احمدی نژاد جدایی از یارانش را اثبات کند

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه جدایی احمدی نژاد از مشایی و بقایی باید اثبات شود، گفت: طرح مسائلی نظیر جدایی احمدی نژاد از مشایی و بقایی حکایت ازشکل گیری جریان و موضوع جدیدی است.

احمد سالک کاشانی، درواکنش به برخی اخبار مطرح شده مبنی بر جدایی محمود احمدی نژاد ازمشایی و بقایی، گفت: جدای ازخدماتی که رئیس جمهور سابق انجام داد باید به اصل موضوع توجه کرد؛ نگاه احمدی نژاد به اسفندیار رحیم مشایی یک نگاه اعتقادی است و جدایی رئیس جمهور سابق از یاران نزدیکش باید اثبات شود که هنوز این موضوع رخ نداده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته اثبات این موضوع به دلیل همان نگاه اعتقادی و قلبی بسیارسخت است؛ چون بارها احمدی نژاد در دوران فعالیت خود تاکید کرد که مشایی یعنی احمدی نژاد و احمدی نژاد یعنی مشایی؛ در حال حاضر باید دید که بر چه اساس و سیاستی اینگونه صحبت ها از یاران و نزدیکان او مطرح می شود، بنابراین پیدا است که موضوع و جریان جدیدی در حال شکل گیری است.

وی با تاکید براینکه باید دید آبشخور این جریان پشت پرده چه گروه و یا فردی است، افزود: درحال حاضر شرایط کنونی این دولت به گونه ای است که تلاش می کند که مشکلاتی نظیر بیکاری، سلامت، وام ازدواج و مسائل دیگر را حل کند، بنابراین باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از دولت برای پیشبرد اهدافش حمایت کرد؛ از این رو طرح مسائل این چنینی ایجاد نکاتی می کند و آن چیزی که در حال حاضر مهم است، خط مقام معظم رهبری است.

سالک تصریح کرد: باید اشاره کرد که به چه دلیلی احمدی نژاد در 11 روز برای اعتراض به ولایت خانه نشین شد و به این موضوع هنوز پاسخی داده نشده است، هرچند که دراین دوره هم  مقابله و تقابل  در برخی مسائل معنوی و محتوایی دیده می شود، بنابراین اظهارنظر و قضاوت بر سر مسائل این چنینی نیازمند زمان است وبنده بسیار بعید می دانم که مشایی و بقایی از احمدی نژاد جدا شوند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان، گفت: به طور قطع باید جدایی احمدی نژاد ازیاران نزدیکش اثبات شود و به نظر این موضوع غیرممکن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا