گوناگون

اختتامیه سیزدهمین جشنواره رادیو آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر،‌ پس از گذشت سه روز از زمان برپایی سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا، آیین اختتامیه این جشنواره امشب دوشنبه 22 اردیبهشت 93 آغاز شد.

در این مراسم که با پخش سرود ملی و قرائت قرآن آغاز شده است، هنرمندانی چون علیرضا افتخاری، بهروز رضوی، مهران دوستی، اکبر زنجانپور، شمسی فضل الهی، گیتی خامنه، مریم نشیبا،مجید قناد، میثم فکری و … حضور دارند. همچنین صوفی معاون صدا، رضوی نژاد دبیر جشنواره رادیو، مدیران شبکه‌های مختلف رادیو و سردار طلایی از اعضای شورای شهر تهران نیز در این مراسم حاضر هستند.

پیش از این در افتتاحیه جشنواره با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا، حسن تقدس نژاد معاون اداری و مالی، بهروز رضوی‌نژاد دبیر جشنواره سیزدهم و مدیران شبکه‌های رادیویی، برنامه سازان و اهالی رسانه 47 جایزه به برگزیدگان بخش‌های قالب‌ها، مشاغل و بخش جنبی دانشجویی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو اهدا شد. غلامعلی حدادعادل نیز مهمان ویژه مراسم افتتاحیه بود.

در مراسم امشب برگزیدگان دیگر بخش‌ها معرفی خواهند شد. در واقع امشب به 18 اثر جایزه اهدا می‌شود که شامل 12 برنامه در بخش موضوعات و یک برنامه در بخش ایده‌های نو و تحول در محتوا است و همچنین به پنج شبکه رادیویی برتر که دارای جدول پخش و برنامه‌های برتر هستند جوایزی تعلق خواهد گرفت.

در بخش بین‌الملل نیز جوایزی در بخش‌های psa (آنونس)، نمایش کوتاه، مینی فیچر، شخصیت محور، مستند و تعاملی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا