گوناگون

اختصاص تسهیلات کم‌بهره به خوشه‌های شیلاتی سیستان‌وبلوچستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان گفت: واحدهای تولیدی عضو خوشه صنعتی شیلات سیستان‌وبلوچستان تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان‌وبلوچستان، محمد یعقوبی افزود: این تسهیلات با نرخ چهار درصد از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) به متقاضیان واجد شرایط مستقر در شهرک‌های صنعتی سطح استان تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: این تسهیلات در خصوص ساخت پیش تصفیه به واحدهای تولیدی عضو خوشه صنعتی شیلات تعلق می‌گیرد.

وی اظهار کرد: این اقدام به منظور افزایش بهره‌وری واحدهای تولیدی و کمک به حفظ محیط زیست صورت گرفته است.

یعقوبی گفت: علاوه بر این در مذاکرات انجام شده با صندوق مهر امام رضا(ع)، در خصوص پرداخت تسهیلات با نرخ بهره چهار درصد به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان به منظور ایجاد واحد نگهداری و تعمیرات تفاهم صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) در خصوص راه‌اندازی نمایندگی فروش واحدهای تولیدی استان در هر نقطه از کشور به آنها وام کم‌بهره می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان گفت: پرداخت تسهیلات با شرایط نرخ بهره چهار درصد برای ایجاد کارگاه‌های 50 و 70 متری از دیگر مصوبات ما با صندوق مهر امام رضا(ع) است.

وی گفت: این صندوق نسبت به صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی و ضمانت‌نامه سرمایه‌گذاری صنایع کوچک به منظور تسریع در امر سرمایه‌گذاری نیز اقدام می‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا