گوناگون

ادامه راه انقلاب با مدیریت جهادی و ایثارگری میسر می شود

81188231 5737796

محمد اسماعیل نیا روز سه شنبه در همایش علمداران ولایت در کاشمر افزود:ولایت و رهبری، انسجام و وحدت، ایثارگری و جانبازی همواره سه عامل پیروزی ما بوده است.

وی افزود: برای ادامه راه انقلاب نیز باید به همین سه عامل تکیه داشت و توجه به سخنان رهبر فرزانه نظام نشان می دهد که از دید ایشان تنها با مدیریت جهادی و ایثارگری است که می شود این کشور را ساخت و اداره کرد.

او با انتقاد از برخی برخوردهای نادرست با خانواده های ایثارگران گفت: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، صاحبان اصلی این مملکت هستند و اگر کسی آن قدر ظرفیت ندارد که این عزیزان را درک کند خود او لیاقت و شعور سیاسی برای حضور در دستگاههای این نظام را ندارد.

نماینده مردم کاشمر، جانبازان و ایثارگران را ولی نعمت انقلاب دانست و افزود: رزمندگان ما طی هشت سال دفاع مقدس، جان خود را در راه دین و ایمان و وطن فدا کردند ولی بعضی ها که حتی یک روز سابقه جبهه و جنگ ندارند هم اکنون، چاپلوسانه مدعی اند و برای پست و ریاست به هر دری می زنند.

فرماندار کاشمر نیز در این همایش گفت:جانبازان از وادی شهادت برگشتند نه به اختیار خود بلکه به تقدیر الهی و تلخی ماندن را با شیرینی ادای تکلیف جبران کردند.

مهدی فروزان اظهار کرد: ما باید از جانبازان درس ایثار و استقامت یاد بگیریم.

در ابتدای این همایش، تعدادی از مداحان، در وصف اهل بیت (ع) و حضرت عباس (س) مولودی خوانی کردند.

7497/1922/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا