گوناگون

ارائه خدمات بهتر به شهروندان در گرو تعامل خوب دولت و شهرداری است

81200668 5759861

احمد صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعامل بین دستگاه های مختلف به مدیریت بحران ها و حوادث کمک شایانی می کند، خاطر نشان کرد: با همکاری و تعامل در بحران ها کمترین خسارات مالی و جانی را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه با هماهنگی، مدیریت و برنامه ریزی دقیق بین مسئولان آسیب های ناشی از بحران به حداقل می رسد تصریح کرد: این امر اتفاق نمی افتد مگر آنکه تمامی گروه ها و طیف های فکری فارغ از گرایش های سیاسی خود به دنبال بر طرف کردن مشکل باشند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهر تهران تاکید کرد: باید تلاش کنیم تعامل و همکاری خود را با دولت به حداکثر برسانیم چرا که نتیجه مطلوب آن عاید کشور و مردم خواهد شد.

صادقی افزود: شهرداری تهران راهبرد مقام معظم رهبری را نقشه راه خود قرار داده است.

وی به هماهنگی خوب بین ستاد مدیریت بحران شهر تهران با سازمان مدیریت بحران و استانداری در این بخش اشاره و اظهار امیدواری کرد: در راستای این تعامل به خوبی مخاطرات را رصد کرده و شاهد کاهش اثرات ناشی از آن به جامعه و شهروندان باشیم.

رییس ستاد مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به جلسات و بازدید های وزیر کشور و استانداری تهران از این ستاد افزود: برگزاری این جلسات حکایت از تعامل تنگاتنگ و خوب مجموعه های یاد شده دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل همکاری های یاد شده در شب چهارشنبه آخر سال 1392 با حداقل حوادث رو به رو بودیم افزود: در حادثه توفان اخیر نیز در پی تعامل ذکر شده تمامی مراکز مربوطه از جمله ستاد و سازمان مدیریت بحران با سایر بخش ها از جمله هلال احمر، سازمان آب و برق و نیرو به طور هماهنگ عمل کرده اند.

وی اضافه کرد: پیش از این در حوادث و بحران های به وجود آمده شاهد ناهماهنگی هایی بودیم به طوری که برخی از مراکز که موظف به حضور در مرکز فرماندهی مدیریت واحد عملیات بودند، حضور نیافتند.

تهرام/1393/7561/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا