گوناگون

ارتش عراق با حمایت کردها جلوی داعش را خواهد گرفت

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش عراق با حمایت عشایر و کردها جلوی فتنه داعش را خواهد گرفت.

سید احمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اقدامات داعش در عراق را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه داعشی‌های حاضر در عراق پسماند و سرریز سوریه هستند، گفت: آنها به دلیل ناکامی‌های خود در سوریه به سمت عراق حرکت کرده و قصد بر هم زدن آرامش این کشور را دارند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سناریوی اصلی داعشی‌ها توسط دولت‌های غربی نوشته می‌شود، خاطرنشان کرد: داعشی‌ها با ثروت‌‌های بادآورده برخی کشورهای عربی منطقه ادامه حیات می‌دهند.

دستغیب با بیان اینکه ارتش عراق با حمایت عشایر و کردها جلوی این فتنه را خواهند گرفت، تصریح کرد: آنها به جمهوری اسلامی نیز، نمی‌توانند نیم نگاهی داشته باشند، زیرا هنوز خاطره مرصاد را فراموش نکرده‌اند. وی در پایان یادآور شد: داعشی‌ها می‌توانند اسناد سرکوب منافقین در عملیات مرصاد را مشاهده کرده تا آینده خود را در آن ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا