گوناگون

ارتقای رتبه شهرداری گنبدکاووس با ابلاغ وزیر کشور

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان، با اعلام این خبر افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده و ارسال مدارک مورد نیاز به وزارت کشور، رتبه شهرداری گنبدکاوس پس از سال ها از 8 به 9 ارتقا یافت.

وی افزود: مطابق مقررات، میزان بودجه شهرداری، حسابرسی های انجام شده و میزان درآمد از مهمترین فاکتورهای ارتقاء رتبه است که شهرداری گنبدکاووس با پیگیری شهردار و اعضای شورا موفق به کسب این امیتاز شده اند.

وی ادامه داد: 29 شهرداری در استان داریم که گرگان با 10 امتیاز، گنبدکاووس با 9 امتیاز بالاترین گرید را در شهرهای استان دارند و بعد از رتبه های 7، 6 ،5 و4 و کمتر قرار گرفته اند.

چراغعلی با بیان این که این ارتقای رتبه خبر خوبی برای شهروندان گنبدی است، تصریح کرد: این تحول با همت مدیران شهری ایجاد شده و نقطه عطفی برای ایحاد تحولات بنیادین در حوزه سرمایه گذاری و ارتقای بودجه شهرداری ها است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان اظهار کرد: رتبه شهرداری گرگان هم شرایط ارتقا به 11 را دارا است و امیدوارم با تلاش و پیگیری مدیران این اتفاق در مرکز استان هم رخ دهد.

گفتنی است ابلاغ ارتقای رتبه شهرداری گنبدکاووس طی نامه 30687 و در تاریخ 20 خرداد 1393 با امضای عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به شهرداری گنبدکاووس ارسال شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا