گوناگون

استاندار بوشهر:تعامل نفت با مناطق پیرامونی باعث امنیت پایدار می شود

81150734 5671649

به گزارش ایرنا مصطفی سالاری روز یکشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: شرکت های نفتی باید رویکرد خود را در تعامل با استان بوشهر به عنوان میزبان این صنعت اصلاح کنند.

وی اضافه کرد: شرکت های نفتی ضمن رعایت قانون اگر با محیط پیرامونی ارتباط خوبی برقرار کنند افزون بر افزایش رضایت مندی مردم روند اجرای طرح ها نیز با مشارکت و همراهی مردم روبه رو خواهد شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به این که بخشی مهم ازبودجه کشور ازطریق صادرات نفت انجام می شود فراهم کردن بستر کار و تولید پایدار این صنعت در استان رسالت مدیران دستگاه های اجرایی است.

وی گفت: حوزه عملکرد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در شهرستان های دشتستان و گناوه است که فرمانداران شهرستان های یادشده ضمن دفاع از حقوق مردم با مسوولان نفتی نیز همکاری داشته باشند.

سالاری افزود: جاده اختصاصی نفت در شهرستان گناوه افزون بر تعریص و ایمن سازی باید به پلیس راه استان بوشهر تحویل شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: دوهزارو 800 میلیارد ریال برای تعریض و ایمن سازی جاده های گچساران منتهی به استان بوشهر امسال تصویب شده است اما به دلیل کمبود اعتبار هنوز جذب نشده است.

محمد باورساد افزود: از این مبلغ 350 میلیارد ریال مربوط به جاده گناوه به گوره است که با تخصیص اعتبار، بخش عمده از مناطق حادثه خیز این مسیر برطرف خواهد شد.

وی یادآورشد: سیاست این شرکت انجام خدمات عمومی برای رضایت مندی مردم و برطرف کردن ذهنیت منفی ایجاد شده در افکار عمومی از عملکرد شرکت های نفتی در مناطق پیرامونی است.

باورساد اضافه کرد: برای ساخت مجموعه رفاهی و تفریحی در شهرستان گناوه نیاز به 10هکتار زمین داریم که نیاز به همکاری فرمانداری است.

وی گفت: برای تعامل با مردم از مجموع 75 نیروی شاغل در تاسیسات نفتی نرگسی 44 نفر آن از اهالی شهر وحدتیه که این تاسیسات در آن قرار دارد جذب شده است. ک/2

628/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا