گوناگون

استاندار کرمان: طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی تدوین می‌شود

استاندار کرمان گفت: امروز نیاز ضروری استان کرمان، توسعه است و شعار ولایت و توسعه منجر به آرامش سیاسی در استان شده و رتبه اول کشور را در آرامش سیاسی کسب کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، “علیرضا رزم حسینی” شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح سایت دائمی نمایشگاه‌های استان کرمان اظهار کرد: بعد از سال‌ها مرکز نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کشور بهره‌برداری شده و از مجریان این کار قدردانی می‌کنم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید به دنبال اداره کشور با درایت و عقلانیت است و این‌که کشوری آباد و همراه با تدین و فرهنگ غنی اسلامی به دنیا عرضه کند.

رزم حسینی تصریح کرد: هر کدام از دولت‌ها خدمات ارزشمندی برای نظام ارائه کرده‌اند اما فاصله بسیار زیادی برای رسیدن به رتبه اول منطقه داریم و توسعه‌ای که باید، در سراسر کشور صورت نگرفته و چهره فقر و محرومیت بر چهره مردم ایثارگر وجود دارد.

وی بیان کرد: نقش دولت‌ها که باید حرکت دهنده توسعه کشور باشد، به نقش توزیع یارانه در بین مردم تبدیل شده است.

استاندار کرمان افزود: مثلث توسعه استان کرمان مثلث توسعه‌ای است نه مثلث سیاسی. نباید سیاسی بازی و خط بازی کنیم. همه ارکان حکومت، سرمایه گذاران و کارآفرینان برای توسعه استان در کنار هم قرار گرفته‌اند.

رزم حسینی تاکید کرد: ادبیات امروز استان کرمان، گفتمان جدیدی در بین مدیران، ائمه جمعه و نمایندگان است و دولت کرمان آمده است در راستای سیاست‌های ریاست جمهوری، بخش خصوصی را در عمل فعال کند و فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز استان کرمان رتبه اول جذب سرمایه گذاری را به دست آورده و این امر به خاطر وحدت و آرامش کرمان است که سرمایه گذاران بزرگی کار را در استان شروع کرده‌اند.

رزم حسینی گفت: شرکت‌های توسعه‌ای در استان کرمان مسوولیت‌های اجتماعی فراوانی دارند و نباید نگران سودآوری باشند، دستگاه‌های دولتی زمینه سودآوری را فراهم خواهند کرد و دولت در زیرساخت‌ها کمک می‌کند.

استاندار کرمان تاکید کرد: معادن تخلیه نخواهد شد که مردم فقیر بمانند. باید مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ برای مردم باشد و شرکت‌های توسعه‌گرا همان‌طور که سودآور هستند، باید در توانمندسازی و توسعه روستا و منطقه کمک کنند.

وی افزود: استان کرمان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز رتبه اول را پیدا کرده و در آینده طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی را تحویل شرکت غیردولتی خواهیم داد که ساخته شود و باید سازندگی را به مردم واگذار کنیم و در صورتی که مردم را باور کنیم، کشور توسعه یافته و مردم توانمند می‌شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا