گوناگون

استاندار گلستان در پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

استاندار گلستان در پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، استاندار گلستان گفت: رحلت جانگداز عالم ربانی، مجاهد خستگی ناپذیر و یار دیرین امام و انقلاب حضرت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را به ساحت حضرت بقیه الله، امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مجلس خبرگان رهبری، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، خاندان مکرم آن مرحوم، جامعه روحانیت و خانواده انقلاب و ملت بزرگ ایران، خاصه مردم شریف استان گلستان تسلیت می گویم.

دکتر صادقلو افزود: مرحوم مهدوی کنی بزرگی بودند که از آغازین روزهای انقلاب دست در دست ملت ولایت مدار ایران ندای امام امت را لبیک گفتند و همواره با افقی وسیع نسبت به شریعت مقدس اسلام گام برداشتند و همواره در پیشبرد اهداف انقلاب پیشگام بودند.

وی اظهار داشت: به واقع فقدان ایشان که در تمام مقاطع انقلاب از آغاز تا به امروز حامی ولایت بوده‌اند، روح ملت ایران را دچار تالمی شدید کرد.

نظام جمهوری اسلامی به خود می بالد که مردی چون او در مقاطع مختلف تاریخی عهده دار مسئولیت‌هایی بوده و در راه خدمت به خلق لحظه آرام و قرار نداشته است.

صادقلو تصریح کرد: مردی که نه تنها در عرصه سیاسی اسوه و پیشوایی قابل تقدیر بود، بلکه در عرصه جهاد علمی نیز پیشگام و افق آفرین بود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ایشان در مسیر تعالی انقلاب اسلامی لحظه‌ای از آرمان‌های امام راحل فاصله نگرفتند و همواره حامی مقام معظم رهبری بودند و در تعامل با مردم جانب انصاف را هرگز رها نکردند.

خدای تعالی روح این عالم ربانی را با شهدا و امام شهدا محشور نماید و به ملت ما توفیق دهد یاد و اندیشه‌اش را همواره گرامی دارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا