گوناگون

استاندار یزد بر شناسایی و آموزش کودکان بازمانده از تحصیل تاکید کرد

81220746 5794842

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ˈسید محمد میرمحمدیˈ در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: ضرورت دارد با بهره مندی از سیستم های ارتباطی امروزی نسبت به رفع کاستی های موجود در این راه اقدام کنیم.

وی نقش سواد در کشف و شکوفایی استعدادهای انسانی را خاطر نشان کرد و افزود: باسوادی می تواند به تعالی اندیشه بیانجامد و بسیاری از گره های کور را برای انسان بگشاید.

استاندار یزد بیسوادی را یکی از عوامل زمینه ساز و اسباب فساد در جامعه دانست و بهره گیری از تمامی فرصت های فعال و زنده اطلاع رسانی در این زمینه را خواستار شد و اظهار داشت : لازم است شورای آموزش و پرورش با هماهنگی و جلب مشارکت سایر دستگاههای ذیربط ،راهکارهای لازم را کارسازی نماید.

ˈ احمد شیرزاد ˈ مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هم در این نشست با بیان اینکه دستور کار این نشست بررسی راههای انسداد بیسوادی در استان اعلام کرد و گفت: امیدواریم شورای آموزش و پرورش استان با همراهی و همکاری سایر دستگاههای مرتبط ، بتواند بیسوادی را در استان ریشه کن کند.

ˈمحمد حسن رادمنش ˈمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد هم در این نشست افزود : بر اساس آمارهای موجود در استان 714 کودک لازم التعلیم از آموزش بازمانده اند که به علت کامل نبودن بانک اطلاعاتی ، امکان دسترسی به آنان میسر نیست.ک/1

650/7546

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا