گوناگون

استقرار 29 اکیپ امداد و نجات هلال احمر قم در نیمه شعبان

محمد گلفشان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در ایام نیمه شعبان 29 اکیپ امداد و نجات در مسجد مقدس جمکران، رینگ جمکران، جاده‌های مواصلاتی و کوه خضر نبی مستقر می‌شوند.

وی گفت: 19 اکیپ جوانان به صورت ثابت و سیار در ورودی شهرها، پارکسوارها و رینگ مسجد مقدس جمکران و داخل مسجد مقدس جمکران به راهنمایی زائران و تست فشار خون و تست قلب می پردازند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: 2 بالگرد در مسجد مقدس جمکران و شهر قم و همچنین یک بالگرد به صورت پشتیبانی در آستانه نیمه شعبان به فعالیت می پردازد.

وی بیان کرد: اکیپ جوانان مجموعه فرهنگی را در میدان آل یاسین ابتدای جمکران برپا کرده اند که شامل ایستگاه نقاشی، قصه گویی، نمایشگاه کتاب و غیره می شود.

گلفشان گفت: بالغ بر 15 موتورلانس و 20 دستگاه آمبولانس و همچنین 15 دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسجد جمکران و یک اتوبوس آمبولانس در عوارضی قم – تهران در ایام نیمه شعبان فعال است.

وی عنوان کرد: در ایام نیمه شعبان  15 پزشک داوطلب و بالغ بر 550 نفر از امدادگران، جوانان و داوطلبان در مسجد مقدس جمکران خدمت رسانی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: اکیپ های امدادی از 13 خرداد ماه در جاده های مواصلاتی و جمکران مستقر و از روز گذشته این اکیپ ها تقویت شده اند.

وی گفت: بالغ بر پنج ایستگاه استقبال از زائران توسط هلال احمر برپا می‌شود که به پذیرایی از زائران می‌پردازد و در هر اکیپ نیز یک روحانی از امور فرهنگی مسجد مقدس جمکران خدمت رسانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا