گوناگون

اسد: سوریه در راه آشتی‌ ملی گام برمی‌دارد

رئیس جمهوری سوریه دیدار با هیأتی از نمایندگان نهادها و موسسات حکومتی و مردمی استان حماه تاکید کرد که سوریه همچنان در راه مبارزه با تروریسم و تقویت آشتی‌های ملی گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با هیأتی از نمایندگان نهادها و موسسات فرهنگی و آموزشی و مذهبی استان حماه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حاضران با رئیس جمهوری سوریه درباره اوضاع خدماتی، معیشتی، امنیتی و نیازهای اساسی اهالی منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس جمهوری سوریه در این دیدار بر رفع نیازهای اساسی مردم در اسرع وقت و براساس امکانات موجود تاکید و بار دیگر تصریح کرد که سوریه با ثبات به مسیر خود در تحقق پیروزی‌ها گام برمی‌دارد و این امر را مرهون از خودگذشتگی‌های ارتش و ایستادگی و مقاومت مردم خویش از جمله اهالی استان حماه است

اسد همچنین تاکید کرد که دولت سوریه همچنان به مبارزه خود با تروریسم ادامه می‌دهد و در همزمان با آن از تلاش‌های آشتی ملی و مصالحه‌ها حمایت و آنها را تقویت می‌کند تا امنیت را به کشور باز گرداند، همانگونه که به پرونده مفقودین نیز توجه ویژه دارد و آن را دنبال می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا