Mihanpostپیشنهاد سردبیرنظامی

تصاویری از ساخت اسلحه دست ساز در کارگاههای زیر زمینی کشور فیلیپین !

ساخت اسلحه دست ساز در کارگاههای زیر زمینی کشور فیلیپین در حالی این روزها مورد توجه خاص شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که در یکی شهرهای کوچک فیلیپین که ساکنان آن نزدیک به یک قرن است که در کار تولید اسلحه دست ساز فعالیت داشته و نسل جدید نیز با ادامه این کار در کار تولید اسلحه هایی مختلف مشغول هستند . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

ساخت اسلحه دست ساز در فیلیپین در حالی از رونق خاصی برخوردار است که اهالی این شهر با تاسیس تعاونی هایی مختلفی به صورت قانونی دست به ساخت اسلحه در کارگاههای نه چندان مدرن خود می زنند و با همکاری با مافیای محلی بخش زیادی از آن را به صورت غیر قانونی به فروش می رسانند.

سفارس ساخت اسلحه دست ساز در کارگاههای زیر زمینی فیلیپین حداکثر بین یک یا دو هفته طول خواهد کشید و در این میان نیز قبل از سفارش مشتری تصویری از اسلحه دلخواه خودش را در اختیاز سازنده قرار داده و بعد از ساخت با قیمتی که اصولا توافقی است ، اسلحه دست ساز در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

جالب است بدانید که در کارگاههای زیر زمینی ساخت این اسلحه ها در کشور فیلیپین شما می توانید هر نوع اسلحه سبک را برای ساخت سفارش داده و آن را کمتر از ۲۰ روز تحویل بگیرد.

با هم در میهن پست تصاویری از ساخت اسلحه دست ساز در کارگاههای زیر زمینی کشور فیلیپین را تماشا می کنیم 

 

منبع   terraoko

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا