گوناگون

اظهارنظرهای اعضای جدید هیات مدیره استقلال/ افجه‌ای: من از بچگی در استادیوم‌ها بوده‌ام

اولین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، صبح روز پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار و قرار شد تا روز شنبه مدیر عامل باشگاه استقلال و حامیان مالی این باشگاه مشخص شوند.

پورحیدری: این جلسه برای آشنایی بود/ مدیرعامل شنبه معرفی می‌شود

منصور پورحیدری از اعضای هیات مدیره استقلال، جلسه برگزار شده را بیشتر برای آشنایی اعضا با یکدیگر عنوان کرد و از انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال در روز شنبه خبر داد.

او پس از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: چهارشنبه آقای خادم به ما گفتند که امروز در محل وزارت حاضر شویم و جلسه‌ای بگذاریم، اما انتخاب رییس هیات مدیره و مدیرعامل به روز شنبه موکول شد. در جلسه پنجشنبه همه اعضای هیات مدیره حاضر نبودند و ما مجموعا پنج نفر بودیم که در این جلسه حاضر شدیم. مدیرعامل باشگاه روز شنبه مشخص می‌شود و مشکلی از این بابت نیست.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که این جلسه برای چه برگزار شد؟ اظهار کرد: بیشتر بحث آشنایی اعضا با یکدیگر بود. خود بنده از شهرستان به تهران آمدم و در این جلسه حاضر شدم. صحبت‌های کلی را انجام دادیم و روز شنبه با انتخاب مدیرعامل کار به صورت جدی آغاز می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا از این که همه اعضای هیات مدیره در این جلسه حاضر نبودند ناراحت است؟ اظهار کرد: خیر. از این بابت ناراحت نیستیم.

معینی: زمینه را برای انتخاب مدیرعامل آماده ‌کرده‌ایم

مسعود معینی از دیگر اعضای هیات مدیره استقلال نیز درباره جلسه برگزار شده در وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در جلسه هیات مدیره بیشتر مسائل کلی استقلال مطرح شده و در البته در آن پنج عضو هیات مدیره حاضر بودند و چهار عضو دیگر جلسه جداگانه با امیررضا خادم دارند.

او ادامه داد: در جلسه امروز موارد کلی مطرح شد و قرار شد روز شنبه مدیرعامل استقلال مشخص شود. مسائلی در مورد استقلال مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و زمینه برای انتخاب مدیرعامل آماده شد.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که چرا سیف افجه‌ای و صاحب پناهی وقتی که جلسه به پایان رسید به وزارت ورزش و جوانان آمدند، اظهار کرد: به هر حال چهار عضو دیگر هیات مدیره جلسه جداگانه با آقای خادم برای هماهنگی دارند و ان‌شاءالله جلسه 9 نفره روز شنبه برگزار می‌شود.

صادق‌پور: گزینه‌های غیر از افشارزاده را هم بررسی می‌کنیم

رضا صادق‌پور یکی دیگر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز درباره جلسه گفت: قرار شد تا روز شنبه مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب ‌شود و علاوه بر بهرام افشارزاده، گزینه‌های دیگری نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

او خاطر نشان کرد: این یک جلسه مقدماتی بود و جلسه نهایی روز شنبه برگزار خواهد شد که در آن نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

صادق پور ادامه داد: اعضای هیات مدیره علاوه بر گزینه مدیرعاملی بهرام افشارزاده، گزینه‌های دیگری را نیز مدنظر دارد. ما گزینه‌های خود را شنبه مورد بررسی خواهیم داد تا یک انتخاب اصلح در این زمینه داشته باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: استقلال باشگاهی بزرگ با با هوادارانی دوست داشتنی است، نیازمند این هستیم که مدیرعاملی با دانش و توانمند که دارای برنامه‌ریزی و سازماندهی مناسبی برای این باشگاه باشد را انتخاب نماییم تا این دوره انتقالی را در باشگاه به خوبی به جلو ببرد.

صادق‌پور با بیان این که دوره انتقالی و دوره گذر یکی از سخت‌ترین دوران باشگاه استقلال است، خاطر نشان کرد: باید در جلسات پیش‌رو تصمیم گیری لازم را انجام دهیم تا اگر قرار است این باشگاه خصوصی شود و یا انتقال پیدا کند تصمیمات لازم اتخاذ شود. امیدوارم این دوره از گذر و انتقالی که یکی از دشوارترین مراحل باشگاه استقلال است به خوبی طی شود.

او اضافه کرد: ان‌شاءالله باشگاه استقلال به آنچه که شایسته است دست یابد. اعضای هیات مدیره هم این توانایی و دانایی را دارند که یک تصمیم شایسته و اصلح را بگیرند و باشگاه را به خوبی اداره نمایند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: تکلیف اسپانسر باشگاه استقلال نیز روز شنبه مشخص خواهد شد.

صاحب پناهی: آینده استقلال روشن است

کامران صاحب پناهی یکی دیگر از اعضای هیات مدیره استقلال پس از جلسه وزارت ورزش و جوانان با ابراز خوش بینی نسبت به آینده این باشگاه گفت: برای انتخاب مدیرعامل و رییس هیات مدیره روز شنبه جلسه‌ای تشکیل می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا در جلسه صبح هیات مدیره ساعت هشت آغاز شد حضور نداشت؟ گفت: به دلیل تراکم مسائل، جلسه در دو ساعت متفاوت برگزار شد. به هر حال برای توجیه اعضای هیات مدیره نیاز بود که در دو نوبت با آقای خادم جلسه داشته باشیم.

عضور هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: در این جلسه مسائل کلی مطرح شد و ان‌شاءالله در جلسه روز شنبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل مشخص می‌شوند.

صاحب پناهی در پاسخ به این سوال که امیدی وجود دارد که وضعیت استقلال بهتر شود؟ بیان کرد: امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. استقلال تیم بزرگی است و به افراد بزرگ نیز نیاز دارد. آینده تیم روشن است و باید همه از این تیم حمایت کنیم.

افجه‌ای: از پرسپولیس عقب نیستیم

سید سعید افجه‌ای نیز پس از جلسه وزارت ورزش و جوانان با بر شمردن سوابق ورزشی‌ خود گفت: آبی پوشان از پرسپولیس عقب نیستند و از میان چهار گزینه مدیرعاملی استقلال من دو نفرشان را نمی‌شناسد.

او خاطر نشان کرد: جلسه پنجشنبه به حد نصاب نرسید. بحث‌های کلی مطرح شد و بیشتر این جلسه معرفی اعضا بود. رزومه افراد معرفی شد و بیشتر با هم آشنا شدیم.

افجه‌ای در پاسخ به این سوال که رزومه خودش در فوتبال چیست؟ اظهار کرد: من از بچگی در استادیوم‌ها حاضر بودم. شناخت زیادی از استقلال دارم و مشکلی از این جهت وجود ندارد. 20 سال در امارات بودم و در آنجا مدیریت ورزشی انجام داده‌ام. چهار سال نایب رییس کانون ایرانیان در دوبی بودم و موسس کانون هواداران دوبی هم بوده‌ام. در حال حاضر هم در ریز مسائل باشگاه استقلال قرار دارم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که اهداف خودش و باشگاه در این فصل چیست؟ عنوان کرد: به هر حال بنده بخشی از اسپانسرینگ باشگاه استقلال هستم، نه همه آن. روز شنبه جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار می‌شود و مدیرعامل مشخص می‌شود. گزینه‌های مدیرعاملی ما چهار نفر هستند که دو نفرشان را بنده نمی‌شناسم و دو نفر دیگر آقایان افشارزاده و فتح‌الله‌زاده هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد استقلال زمان زیادی را از دست داده است؟ گفت: من این حرف را قبول ندارم. رقیب ما پرسپولیس که من آنها را هم دوست دارم و البته استقلال را بیشتر دوست دارم 10 روز است که کارش را آغاز کرده ، اما هیچ کار خاصی نکرده است. هنوز وقت زیادی باقی مانده است و با توجه به این که ما فصل بعد در آسیا نیستیم با شیب متوسطی به سمت جوانگرایی می‌رویم تا معدل سنی تیم کم شود.

افجه‌ای در پاسخ به این سوال که کمی درباره اسپانسر باشگاه استقلال توضیح دهد؟ گفت: من تنها اسپانسر استقلال نیستم. ما یک مجموعه هستیم و ان‌شاءالله آقای خادم در این باره روز شنبه به طور مشخص صحبت می‌کند. تمام ضمانت‌های لازم را انجام داده‌ایم تا استقلال به مشکل بر نخورد. این ضمانت‌ها شامل پول بازیکنان و بحث‌های مالیاتی است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی آبی پوشان چه می‌شود؟ گفت: بعد از مشخص شدن ریاست هیات مدیره و مدیرعامل روی سرمربی تصمیم می‌گیریم، از نظر بنده آقای قلعه‌نویی باید بماند، چرا که از سرمایه‌های فوتبال ایران است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا