گوناگون

اظهار نظر فرنگي‌کاران در يک قدمي فينال

  فرنگي کاران تيم ملي کشورمان پس از پيروزي مقابل کره جنوبي در چارچوب رقابت‌هاي کشتي فرنگي که در سالن کشتي شهداي هفت تير تهران برگزار مي‌شود، اظهار اميدواري کردند که با حضور در فينال رقابت‌هاي جام جهاني کشتي فرنگي، بتوانند انتقام شکست سال گذشته از روسيه را بگيرند.

به گزارش ايسنا، تيم ملي کشتي فرنگي ايران امروز موفق شد با نتيجه 7 بر يک کره جنوبي را شکست دهد.

ملي پوشان ايران پس از اين پيروزي به اظهار نظر درباره اين رقابت و رقابت‌هاي پيش رو پرداختند که در ادامه مي‌خوانيد:

محمد نوربخش – 59 کيلوگرم:

آمادگي خيلي خوبي دارم و فکر مي‌کنم با اين پيروزي و اين روحيه‌اي که در تيم بوجود آمده به راحتي به فينال برسيم. حريف اصلي ما در اين رقابت‌ها روسيه است و اگر همت کنيم مي‌توانيم انتقام شکست پارسال را از روسيه بگيريم.

افشين بيابان‌گرد – 66 کيلوگرم:

خدا را شکر که موفق شدم در مقابل حريفم نتيجه بگيرم و در مقابل مردم اين پيروزي خوب و ارزشمند را کسب کنم. کره‌ها در سبک وزن، چهار مدال آور جهاني دارند اما خوشبختانه توانستيم آنها را شکست دهيم و اميدوارم در ادامه به فينال اين رقابت‌ها برسيم. اميدوارم با از پيش رو برداشتن حريف بعدي بتوانيم به فينال برسيم و در فينال انتقام شکست سال گذشته از روسيه را بگيريم.

سعيد عبدولي _ 71 کيلوگرم:

حريفم چند وقت پيش در رقابت‌هاي قهرماني آسيا عنوان نخست را به دست آورده بود و در مسابقه‌اي که امروز داشتم، کار زيادي انجام نداد و فقط چند تکان خورد و خدا رو شکر توانستم او را شکست دهم.

حبيب‌الله اخلاقي _ 80 کيلوگرم:

اين وزن جديد است و به همين خاطر روي رقبا شناخت کاملي نداشتم. حريفم زياد بد نبود. اميدوارم بتوانيم به فينال برسيم و با شکست حريف جام را در ايران نگه داريم.

داوود عابدين زاده _ 98 کيلوگرم:

لطف خدا شامل حالم شد و توانستم به پيروزي برسم. تمامي بچه‌هاي تيم با غيرت و تعصب کشتي گرفتند و مهم‌تر آنکه تماشاگران فوق‌العاده‌اي در استاديوم حضور داشتند. فکر مي‌کنم با اين جو بتوانيم روسيه را در فينال شکست دهيم و به قهرماني برسيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا