گوناگون

اعتبارات شهرستان جم امسال افزایش محسوسی داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح پنجشنبه در جشن بزرگ روز جوان در شهرستان جم در تالار شهید خاتمی جم ضمن تبریک هفته جوان، اظهار داشت: خدمت به جوانان جمی یک افتخار برگ است و امیدواریم بتوانیم خادم خوبی برایارائه خدمات به این جوانان باشیم.

فرماندار جم جوانان جمی را نخبه، با استعداد، فعال و تاثیرگذار در استان و کشور دانست و اضافه کرد: جوانان پرنشاط شهرستان جم در همه حوزه‌ها جزو برترین‌ها هستند.

IMG13061273

نادری بیان داشت: در سال جدید اعتبارات شهرستان افزایش داشته است و این اعتبارات نسبت به سال های قبل افزایش محسوس داشته است و قطعا بخشی از اعتبارات به حوزه ورزش وجوانان اختصاص می یابد.

تدوین برنامه جامع برای استفاده از جوانان

وی استفاده از مشاورین جوان را از برنامه های خود دانست و ادامه داد: در توسعه شهرستان و سند چشم انداز شهرستان باید از جوانان شهرستان استفاده شود و ما نیز استفاده از جوانان در همه عرصه‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

رئیس ستاد سامان‌دهی جوانان شهرستان جم از تدوین برنامه جامع برای استفاده از جوانان خبر داد و تاکید کرد: ستاد جوانان شهرستان باید برنامه جامع برای آینده جوانان شهرستان در در از مدت و کوتاه مدت تدوین کند.

فرماندار جم در پایان با بیان اینکه اتمام پرژه‌های نیمه تمام ورزشی در اولویت برنامه‌های دولت تدبیر وامید است ابراز امیدواری کرد با وحدت و همدلی گام‌های مهمی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

تقدیراز جوانان نخبه، ورزشکاران برتر شهرستان و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان جم از برنامه پایانی جشن روز جوان در جم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا