گوناگون

اعزام 6 دو و میدانی کار قمی در مسابقات آغاز فصل بانوان کشور

راحله سادات واقفی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: تیم بانوان هیئت دو و میدانی استان قم تمرینات بسیار خوبی را با حضور دو و میدانی کاران مستعد در مواد و رشته های مختلف از آغاز سال جدید در پیست تارتان دو و میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار کرده است.

وی ادامه داد: ما دو و میدانی کاران مستعد و آماده ای برای قرار دادن در ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابت های دو و میدانی آغاز فصل بانوان کشور داشتیم اما با توجه به اینکه این میدان جنبه انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی را دارد بیشتر سعی کردیم نفراتی را انتخاب کنیم که شانس کسب مدال و عضویت در تیم ملی دو و میدانی بانوان را با هم داشته باشند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان بعد از برگزاری رقابت های آغاز فصل دو و میدانی کشور در بخش آقایان که در نیمه اول اردیبهشت ماه انجام شد، از امروز رقابت های آغاز فصل ویژه بانوان برگزار می شود.

وی یادآور شد: ما از آغاز سال جاری تا کنون موفقیت های خوبی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور کسب کرده ایم و انشاءالله به دنبال این هستیم که در پیکارهای آغاز فصل دو و میدانی بانوان کشور نیز بتوانیم در جمع برترین ها چند نماینده داشته باشیم.

واقفی تصریح کرد: بعد از موفقیت های بسیار خوبی که تیم بانوان قم در پیکارهای سال گذشته لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه های کشور به دست آورد و شاهد بودیم که خانم شهناز جعفری از تیم بانوان قم در جمع 10 دو و میدانی کار برتر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نوبت به افتخارآفرینی بانوان دو و میدانی کار قم در مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور است و انشاءالله 6 بانوی دو و میدانی کار قم در هشت ماده از امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حریفان خود سرشاخ می شوند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: تیم قم از امروز با هدایت خانم پریسا روحانی از قهرمانان ارزنده دو و میدانی بانوان قم در حالی با حریفان خود رقابت می کند که نمایندگان قم باید در مواد هفت گانه، 200 متر، 400 متر، 100 متر، پرش طول، 800 متر به میدان بروند.

وی عنوان داشت: خانم ها هانیه فیضی، فاطمه محمدی، شهناز جعفری، سهیلا مولایی، مرجان حبیبی و ریحانه مبینی نفراتی هستند که در ترکیب تیم دو و میدانی بانوان قم برای حضور در این رقابت ها به آمادگی کامل دست یافته و به دنبال کسب افتخار هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا