گوناگون

افتخار نیروهای مسلح خدمتگزاری و سربازی اهل بیت(ع) است

81165719 5698347

به گزارش ایرنا از قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی انصاری» در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره سراسری حدیث این قرارگاه عنوان کرد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب(س) افزود: همه ما نیازمند مکتب روح بخش اسلام هستیم و پیامبر مکرم اسلام(ص) در حدیث ثقلین می فرمایند تنها راه نجات ما از گمراهی، بهره بردن از دو گوهر ارزشمند قرآن و عترت است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: افتخار همه ما در نیروهای مسلح از فرمانده تا سرباز این است که خدمتگزار و سرباز اهل بیت(ع) هستیم و در نظامی خدمت می کنیم که در آن دستورات الهی اجرا می شود و کلام گوهر بار ائمه معصومین(س) در آن جاری است.

انصاری با قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری جشنواره حدیث تصریح کرد، همه تلاش های متولیان فرهنگی به منظور روشن کردن دل های علاقه مندان و مشتاقان قرآن و حدیث انجام می شود و به یاری خداوند این اقدامات نتایج و آثار بسیار خوب فرهنگی و عقیدتی را در پی خواهد داشت.

پنجمین جشنواره سراسری حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) که از 24 اردیبهشت ماه آغاز شده بود، امروز(جمعه) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

اجتمام(1) ** 7029 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا