گوناگون

افزایش اشتیاق برای سرمایه گذاری در کشور/ توسعه گرایی رویکرد انتخاب استانداران است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری مازندران با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: با توجه به مشکلات زیادی که پشت سر گذاشته ایم، روند موجود در کشور، مثبت، امید بخش و پویا است و در حوزه بین المللی، رویکرد مناسب و مثبت شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: به رغم فشارهای سیاسی، تمایل و اشیتیاق برای سرمایه گذاری در ایران زیاد شده و در حوزه انرژی هسته ای، مقاومت و استامت مردم سبب شده تا اصل انرژی هسته مورد پذیرش قرار گیرد درحالیکه در گذشته مخالفاتهای زیادی روی آن شده بود.

وزیر کشور اذعان داشت: با توجه به اینکه در حوزه منطقه ای و اطراف کشورمان و درعراق، سوریه، یمن، لبنان و پاکستان همه مناطق دچار چالشهایی وجود دارد، ولی در ایران امنیت کامل وجود دارد.

وی به گروهک ترورویستی داعش و ائتلاف صورت گرفته برای مبارزه با آن اشاره و اضافه کرد: مردم دنیا داوری و قضاوت می کنند که بین اسلام ناب محمدی و اسلام دست ساخته آمریکا تفاوتهایی وجود دارد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ما در امنیت کامل بسر می بریم و از نظر داخلی، امنیت کامل برقرار است و مشکلی نداریم گفت: در حوزه اقتصاد، امیدی بین مردم ایجاد شده و اراده دولت در حل مشکلات مردم در حوزه اقتصاد است.

رحمانی فضلی کاهش نرخ تورم را از جمله دستاوردهای برشمرد و گفت: هم اکنون حوزه ارز، طلا کاملا ثبات پیدا کرده است و امروز وحدت و انسجام خوبی برقرار شده است.

وی با عنوان اینکه در گذشته اختلافات حتی بین سران قوا و ناامنی روانی وجود داشت گفت: این درحالی بوده است که مقام معظم رهبری بارها و بارها به وحدت و همدلی تاکید کرده اند.

رحمانی فضلی بیان داشت: در حوزه سیاست داخلی به آرامش و قانون پایبند هستیم ودرحوزه فرهنگی و اجتماعی نیز دولت گامهای بلندی برداشته است و در حوزه اجتماعی، برنامه ها هدفمندتر شده است.

به گفته رحمانی فضلی، هم اکنون انسجام در همه حوزه دیده می شود و در استان مازندران نیز پیشرفتهای خوبی داشته ایم و این استان دارای استعدادها و توانمندیهای بسیار بالایی است.

وزیر کشور گفت: تاکید دولت بر این بوده که در حوزه توسعه و رشد استانها کار کنیم و محور توسعه اجتماعی، فرهنگی و غیر باید توسعه استانها باشد.

عبدالرضا رحمانی فضلی بیان داشت: انتخاب استانداران مبتنی بر رویکرد توسعه گرا بوده است و با همین رویکرد، استانداران تعیین شده اند.

وی با اشاره به ثبات قیمت ارز گفت: خلق پولی واقعی در سایه تولید و در نتیجه بهره وری و کاهش مصرف ایجاد می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا