گوناگون

افزایش شمار امدادگران هلال احمر

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پیرحسین کولیوند عصر روز گذشته  در جریان سفر به استان سمنان و در دیداری که با استاندار سمنان داشت، اظهار کرد: در راستای تحقق دستورات و فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزایش شمار امدادگران و کادر امداد و نجات یکی از مواردی است که در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: جمعیت داوطلبان کار در هلال احمر باید همواره افزایش یابد تا بدین طریق، بتوان خدمات شایسته و درخور توجهی را به جامعه مخاطبان ارائه کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: همه مسئولان باید دست در دست یکدیگر دهند و تلاش کنند تا جمعیت امدادگران بیشتر شود و این افراد آموزش‌های لازم را ببینند تا بتوانند در موقعیت‌های خاص و هنگام بروز حوادث،به سرعت سر صحنه حاضر شوند و به ارائه خدمت بپردازند.

کولیوند با بیان اینکه استان سمنان به هشت استان دیگر وصل است و این امر سبب می‌شود تا سمنان شرایط ویژه‌ای از منظر امدادرسانی داشته باشد، بیان کرد: با فراهم‌سازی بسترهای لازم در استان سمنان، می‌توانیم امدادرسانی و پشتیبانی خوبی از استان‌های دیگر نیز داشته باشیم و این امر مهمی است که باید بدان توجه داشت.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص امکانات لازم و مورد نیاز به هلال احمر استان سمنان اظهار داشت: برای در اختیار قرار دادن امکانات مورد نیاز به سمنان مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با محمد وکیلی استاندار سمنان، مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های هلال احمر در استان سمنان را بررسی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا