گوناگون

افشارزاده:سعي کرديم سقف قرارداد رارعايت کنيم

بهرام افشارزاده در نشست خبري در باشگاه استقلال اظهار داشت: از مديران گذشته استقلال تشکر مي‌کنم و جايشان در اينجا خالي است. اميدوارم بتوانيم راه آنها را ادامه دهيم و با فعاليت‌هايي که داريم در راه مثبت قدم برداريم.

به گزارش فارس، وي با اشاره به بازيکناني که استقلال جذب کرده افزود: اميد ابراهيمي از سپاهان متولد 1366، ميلاد فخرالديني از تراکتورسازي متولد 1369، سجاد شهباززاده از سايپا و خرسندنيا از پديده مشهد متولد 1366 را جذب کرده‌ايم.

بهرام افشارزاده ادامه داد: خوشبختانه بازيکنان خوبي گرفتيم و از اين بازيکنان قدرداني مي‌کنيم و از هفته آينده نفرات جديد جذب شده را معرفي مي‌کنيم. قرارداد بازيکنان دو تا سه ساله هستند و سقف قرارداد سازمان ليگ را هم رعايت مي‌کنيم.مکتب استقلال مکتب مردانگي و صفا و صميميت است و تلاش مي‌کنيم به وظيفه خود به نحو مطلوب عمل مي‌کنيم و مدت زيادي در ورزش بودم و آبرويم را در طبق اخلاص گذاشتم و اميدوارم بتوانيم وظايفمان را به خوبي انجام بدهيم و هيات مديره هم کاملا باهم هماهنگ هستند.

وي ادامه داد: از نظري جويباري بايد تشکر کنم از توفيقي و پورحيدري و تمام اعضاي هيات مديره استقلال تشکر مي‌کنم و همه در اين کار بزرگ بايد دست به دست هم بدهيم و از همه تشکر مي‌کنم و اميدوارم موفق باشيم و به کمک يکديگر فصلي بدون حاشيه را پشت سربگذاريم و از اول فصل براي ما حاشيه سازي نکنيد و هدف ما اين نيست که بخواهيم نامي براي خودمان دست و پا کنيم کار بزرگي داريم و مي‌خواهيم اهدافمان را به سرانجام برسانيم. از قلعه نويي هم تشکر مي‌کنم که با روحيه باز تمام توانش را به کار گرفته و با تمام تمرکز براي استقلال زحمت مي‌کشد و هيات مديره هم در تلاش است از آنها هم تشکر مي کنم.

بهرام افشارازده در بيرون از نشست خبري هم در جمع خبرنگاران گفت: من به عنوان يک ورزشکار قديمي سعي مي‌کنم به نحو مطلوب وظيفه‌ام را براي باشگاه انجام بدهم من سالها در ورزش بوده‌ام و همه تلاشم را مي‌کنم که مشکلي براي باشگاه پيش نيايد. امير قلعه‌نويي نيز از مربيان بزرگي است که سعي مي‌کند استقلال را به نحو مطلوب هدايت کند.

وي در مورد اينکه مشکلي براي عقد قرارداد با بازيکنان از نظر مالي نداشتند گفت: همه سعي ما اين بود که به مشکلي برنخوريم بازيکناني هم که آمدند با رويي باز آمدند و ما سعي کرديم سقف قرارداد سازمان ليگ را هم رعايت کنيم. اينها همگي ورزشکار هستند و با ايده‌هاي فراوان آمده‌اند و قرارداد همگي آنها دو تا سه ساله است و قرارداد زير دو سال نداريم.

افشارزاده تصريح کرد: هفته آينده بازيکنان جديد را معرفي مي‌کنيم ما تا زماني که قراردادها امضاء نشود و وظايف قانوني‌مان را انجام ندهيم نام بازيکني را اعلام نمي‌کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا