گوناگون

افکار سنجی وظیفه اصلی روابط عمومی ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر اسلامی عصر امروز در گردهمایی مسوولان روابط عمومی حوزه های قضایی استان کرمان، افزود: روابط عمومی یک علم وارداتی مانند سایر علوم انسانی است که باید این علم را با داشته های بومی خود تطبیق داده و آنچه مورد انتظار جامعه است را ایجاد کنیم.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند که “روابط عمومی باید فعال بوده و با استفاه از ابزار روز اقدامات مختلف را با زبانی قابل فهم و تاثیرگذار در اختیار مردم قرار دهد”، که در این فرموده، استفاده از ابزار مختلف، توجه به تمامی زوایای کاری و توجه  به فرهنگ و عرف جامعه را مورد تاکید قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی به دلیل آنکه یک دانش، یک فن و یک هنر است، افرادی که در این حوزه وارد می شوند باید متخصص و متعهد باشند.

اسلامی ادامه داد: روابط عمومی باید قدرت تحلیل اخبار را داشته باشد که برای این امر باید آگاه به مسایل روز باشد.

وی عنوان کرد: مسوولان با ایجاد روابط عمومی می کوشند به مسوولیت اجتماعی خود در برابر مخاطب به خوبی عمل کنند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: مسوولان توسط روابط عمومی ها از انعکاس خدمات انجام شده در جامعه آگاهی می یابد و از آن برای تصمیم گیری های بعدی استفاده می کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که ما حصل کار روابط عمومی باید امنیت فرهنگی در جامعه باشد، افزود: اگر روابط عمومی تحلیل گر باشد و مسایل را به درستی تحلیل کند، زمینه تصمیم گیری های بهتر و ایجاد امنیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه ایجاد می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا