گوناگون

اقتصاد بیجار به مساعدت و نگاه مدیریت جهادی نیاز دارد

81185369 5733005

به گزارش ایرنا، اسماعیل افضلی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی امور مالیاتی و فعالیت های اقتصادی شهرستان بیجار افزود: امور مالیات بر مبنای مالیات اظهاری و برآورد قانونی تدوین می گردد و لذا به همه مدیران و فعالان اقتصادی توصیه کرد دفاتر قانونی که مورد نظر اداره ثبت اسناد است را مد نظر قرار دهند.

در این نشست نماینده صنف طلا فروشان بیجار نیز دریافت مکرر ارزش افزوده و عدم استقبال مردم برای پرداخت هشت درصد ارزش افزوده را دو مشکل عمده عنوان کرد و از مسوولین خواست برای برون رفت از این وضعیت بازار، مساعدت کنند و از مبادی تولید، ارزش افزوده را مشخص و یک بار دریافت نمایند.

نماینده شرکت های صنعتی بیجار نیز در این نشست به دریافت بالاترین ارزش افزوده در بیجار در مقایسه با دیگر شهرک ها و شرکت ها پرداخت و خواستار کاهش میزان برآورد ارزش افزوده شد.

در ادامه این نشست تعدادی از پزشکان نیز نسبت به مبنای احتساب ارزش افزوده بر اساس برگ دفترچه درمانی و نسخ داروخانه اظهار نگرانی کردند.

فرماندار شهرستان بیجار نیز در این نشست به لزوم ایجاد انگیزه برای ورود فعالان و سرمایه گذاران اقتصادی اشاره کرد و گفت: حضور مسوولان امور مالیاتی می تواند نسبت به شفاف سازی امور و اقناع بازار و جذب سرمایه گذار و ماندگاری آنان خیلی مفید باشد.

بیژن زندیه گفت: اگر موضوع دریافت مالیات و ارزش افزوده برای سرمایه گذار شفاف نشود و دغدغه وی برطرف نگردد، بازخورد منفی بدنبال خواهد داشت.ک/3

7350/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا