گوناگون

امام جمعه زنجان: تامین اشتغال جوانان مهم‌ترین مطالبه مردم زنجان است

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان گفت: تامین اشتغال جوانان و همچنین استفاده از فرصت‌های موجود برای رونق اقتصادی و کشاورزی از خواسته‌های مهم مردم استان زنجان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه زنجان، حجت‌الاسلام و المسلیمن علی خاتمی در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه کارگران زنجان و در اجتماع پرشور مردم این استان، خطاب به دکتر روحانی اظهار کرد: شما شناخت خوبی از مردم ولایت‌مدار این استان دارید، ولی قطعا حضور شما و اعضاء دولت تدبیر و امید در استان، منشاء خیر و برکات فراوانی برای مردم زنجان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه زنجان به‌دلیل همجواری با هفت استان از موقعیت استراتژیک ویژه‌ای برخوردار است، یادآور شد: علی‌رغم همه مزیت‌های ویِژه‌ی این منطقه، استان زنجان تا‌کنون آن‌گونه که شایسته است از بسترهای توسعه بهره‌مند نشده است و حضور ارزشمند رئیس‌جمهور در این استان، فرصت خوبی برای بهره‌مندی از حمایت‌های ویژه دولتی برای تحقق مطالبات دیرپای مردم زنجان و ایجاد بسترهای توسعه پایدار فراهم خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تاکید کرد: با توجه به‌وجود پتانسیل علمی بالای موجود در استان و همچنین ظرفیت و پیشینه مذهبی و تدین مردم استان، توجه جدی به احداث دانشگاه صنعتی در استان و همچنین اهتمام به تکمیل و احداث حوزه‌های علمیه خواهران و برادارن از مواردی است که باید در این سفر مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: حضور جناب‌عالی در سازمان ملل و دفاع‌جانانه شما از حقوق ملت ایران بسیار موفقیت‌آمیز و بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت بود که همه جریان‌های سیاسی کشور از آن استقبال کردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا