گوناگون

امام جمعه فردیس: همه باید از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورحمایت کنند

81165623 5698200

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ علی اکبر ایمانیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس با اشاره به سخنان برخی افراد که ابراز دلواپسی در زمینه مذاکرات هسته ای می کنند،گفت: همه باید از تیم مذاکره کننده کشورمان حمایت کنند.

ایمانی افزود آمریکایی ها می خواهند ایران از فناوری هسته ای صلح آمیز چشم پوشی کند که این امر بیانگر زیاده خواهی استکبار جهانی است.

امام جمعه فردیس افزود: مسایل مربوط به مذاکرات هسته ای باید مطابق با حقوق هسته ای ایران پیش برود در غیر این صورت ملت بزرگ زیر بار زیاده خواهی های دشمنان نخواهند رفت.

وی با بیان اینکه غربی ها همواره با طرح دو موضوع هسته ای و حقوق بشر در صدد منصرف کردن ملت ایران از حقوق هسته ای خود هستند، خاطرنشان کرد طرف های مذاکره کننده در گروه 1+ 5 از زوایای مختلف به تیم مذاکره کننده کشورمان اعمال فشار می کنند .

ایمانی یادآورشد: تیم مذاکره کننده کشورمان نباید در این مذاکرات از خط قرمزها عبور کند و همواره باید از حق مسلم ملت بزرگ ایران دفاع کند.

وی افزود: اگر فشارها و تهدیهای دشمنان بیشتر شود مقاومت مردم ایران نیز بیشتر خواهد شد و دشمنان گمان نبرند و فکر نکنند با اعمال تهدید و تحریم می توانند مردم ایران را وادار به عقب نشینی کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه فردیس در ادامه با اشاره به تلاش های دولتمردان برای رفع نیازهای کشور از برخی افراد که در داخل کشور با فضاسازی در صدد ناکارآمد جلوه دادن دولت تلاش می کنند انتقاد کرد و گفت: با توجه به وضعیت حساس کنونی همه باید برای رفع نیازهای کشور متحد شوند.

ایمانی با تاکید بر اهمیت موضوع فرهنگ در جامعه یادآورشد در 20 سال گذشته در خصوص فرزند کمتر زندگی بهنر کار زیاد شد ،اما این موضوع جمعیت را به سمت جامعه پیر سوق داد.

وی با بیان اینکه بعضی از اقلیت های مذهبی اعتقاد به فرزند کمتر زندگی بیشتر نداشتند جمعیت آنها افزایش یافته است ، یادآورشد ملت ایران با این شعار خود را در محدودیت قرار داد و این امر نیازمند فرهنگ سازی بیشتر در جامعه است.

امام جمعه فردیس در پایان به حادثه انفجار در معاون زغال سنگ در کشور ترکیه به خانواده های حادثه دیده و ملت ترکیه تسلیت گفت.ک/2

7418 / 1200

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا