گوناگون

امام جمعه کنگان: فراهم کردن زمینه برای ظهورتکلیف همه منتظران است

81199422 5757732

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی درخطبه های نماز این هفته شهر کنگان با تبریک میلاد موعود امم حضرت بقیه الله الاعظم (عج) افزود: یکی از وظایف مهم منتظران درعصرغیبت معرفت و شناخت نسبت به امام زمان است.

وی اضافه کرد: امام زمان موعود همه امم و فرق و ادیان است و اعتقاد به آن وجود مبارک و مصلح کل یک اعتقاد جهانی است.

محمودی به اهداف حکومت جهانی امام زمان (عج) اشاره کرد و ادامه داد: گسترش فرهنگ قرآن، تالیف قلوب و ایجاد همدلی، گسترش دینداری در جامعه و از اهداف و اولویت های مهم حکومت جهانی ایشان است.

امام جمعه کنگاه در باره شرایط عصر غیبت و نقش فقها و حوزه های علمیه و تحسین ولایتمداری مردم در عصر غیبت بیان کرد: امروز کمک و حمایت از حوزه های علمیه، حمایت از پایگاه های امام زمان است.

محمودی با تقدیر از تلاش های سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، از نقش این وزارتخانه در حاکمیت امنیت در جامعه تقدیر کرد.

امام جمعه کنگان با اشاره به تغییر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تقدیر از تلاش های مدیرعامل سابق این سازمان و تبریک به مدیرعامل جدید گفت: مسوولیت ها فرصتی برای خدمت به مردم و امتحان الهی است و انتظار جدی مردم کنگان به عنوان میزبانان صنعت این است که مجموعه شرکت های مستقر در منطقه حقوق مردم را رعایت و پرداخت کنند.

محمودی قطعی های برق و آب در کنگان را یادآورشد و از مسوولان ادارات آب و برق شهرستان و استان بوشهر خواست تا با توجه به گرمای طاقت فرسای منطقه و شرایط سخت مردم از بروز قطعی برق و آب جلوگیری کنند. ک/2

7208/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا