گوناگون

امتياز منفي براي ميزباني ايران در ليگ جهاني

تيم ملي واليبال شب گذشته (جمعه) در هفته چهارم ليگ جهاني واليبال براي دومين بار متوالي تيم ملي برزيل را شکست دهد. بازي هيجان انگيز 2 تيم با نتيجه 3 بر 2 به سود ايران تمام شد تا شاگردان کواچ به پله دوم جدول بعد از ايتاليا برسد.

زحمات زيادي براي تدارک سالن آزادي براي ميزباني بهترين تورنمنت ليگ جهاني واليبال کشيده شده بود اما به قول دبير سابق فدراسيون با بروز يک نقص، تمام اين زحمات به هدر مي‌رود.

شب گذشته، درست در ابتداي ست پنجم و مهم‌ترين و ديدني‌ترين ست بازي، اينترنت نه چندان مطلوب و نامطمئن سالن 12 هزار نفري آزادي به دلايل نا معلومي قطع شد و تا دقايقي بعد از نشست خبري همچنان قطع بود. اين اشکال در حالي بود که تعداد زياد خبرنگاران حاضر در سالن براي ارسال خبر و تهيه آمار و اخبار و همچنين ناظر فدراسيون جهاني واليبال براي ارسال گزارش خود نياز به اينترنت داشتند.

سعيد درخشنده، دبير سابق فدراسيون واليبال در اين مورد گفت: ناظر فدراسيون جهاني واليبال بايد بلافاصله بعد از بازي، گزارش خود را براي FIVB ارسال کند. حالا اگر در ارسال اين گزارش خللي از طرف ميزبان به وجود آيد، ممکن است به فدراسيون جهاني گزارش دهد که تاثير منفي روي امتياز ميزباني ايران خواهد داشت.

ناظر FIVB در حالي با کلافگي تا ساعت يک بامداد در سالن مشغول ارسال گزارش خود بود که بازي حدود ساعت 23:10 تمام شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا